El candidat d'ERC-RCat-Catalunya a les eleccions generals, Alfred Bosch, ha assegurat aquest dissabte que per sortir de la crisi és imprescindible promoure la creació de nous autònoms. "Hem d'aplicar mesures que facin aflorar els emprenedors, polítiques que ja fa temps que s'utilitzen a països com Holanda i que consisteixen a aplicar la taxa zero als nous autònoms", ha proposat Bosch des de la Fira de la Coca i el Mató de Monistrol de Montserrat. El líder de la coalició independentista ha argumentat que l'alta quota d'autònoms, les taxes i els impostos són un fre per a molts joves que volen fer-se autònoms.
"Per això també proposem que els nous autònoms tinguin vacances fiscals durant els primers cinc anys, per ajudar a fer front a la manca de liquiditat que tenen els emprenedors quan arrenquen", ha argumentat Bosch, que també ha demanat que els autònoms que contractin nous treballadors no hagin de pagar-ne la seguretat social. En aquest sentit, el candidat republicà ha subratllat el gran estalvi que significa per a l'Estat el fet de reduir l'atur, així com l'augment del consum i de l'activitat econòmica que desencadena l'increment de l'ocupació.
Alfred Bosch visita la Fira de la Coca i el Mató de Monistrol
ERC aposta per incentivar els nous autònoms amb una taxa zero el primer any
ARA A PORTADA
Publicat el
22 d’octubre de 2011 a
les 17:37
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
