Ángel García López, candidat del PSC a l'alcaldia de Marganell

Els socialistes presenten una llista renovada i "representativa del municipi"

Publicat el 04 d’abril de 2011 a les 22:00

Ángel García López serà el cap de llista del PSC de Marganell a les properes eleccions municipals. El Consell de Federació del PSC Bages-Berguedà-Solsonès el va confirmar com a alcaldable el passat dia 25 de març.

Així doncs, García encapçala una candidatura socialista renovada i "àmpliament representativa del municipi, amb la voluntat que Marganell entri en una nova etapa en què la ciutadania sigui el centre de la política local a tots els nivells", segons explica.

L'alcaldable té 42 anys i és conserge del Departament d'Ensenyament de l'Ajuntament d'Esparraguera. Resideix a Marganell des de fa quatre anys, i a les darreres eleccions municipals va ser el número dos de la llista socialista en aquesta població del sud del Bages. Col·labora amb diferents col·lectius com a organitzador d'esdeveniments culturals (festes per a escoles i diverses entitats a Barcelona, Esparreguera i el Bages).

García té estudis d'electrònica i telecomunicacions. A més, té la titulació d'Espeleologia i ha publicat en diversos llibres i revistes les seves recerques com a investigador espeleològic, dutes a terme a Catalunya, Osca, França i Bulgària. En aquesta faceta, és co-autor del llibre "Prehistòria de Montserrat", editat el 1999.

El candidat socialista també ha participat en diverses tertulies de ràdio i ha col·laborat en recerques sobre la radiestesia.