Els republicans d'AraMoià van tornar a ser la força més votada en les eleccions del 26-M, però no van poder revalidar la majoria absoluta. Dels 10 regidors que tenien han passat a 6 d'un total de 13. En un comunicat, la formació liderada per Dionís Guiteras explica que han intentat arribar a algun acord amb Capgirem Moià, Junts per Moià i el PSC per treballar "però han considerat més oportú mantenir-se fora de l'equip de govern".
[municipals2019]MUN08138[/municipals2019]
Amb tot, segons han destacat, la resta de partits ha manifestat la voluntat de treballar de manera conjunta "per garantir una pluralitat i enriquiment de les propostes programàtiques" a través de comissions reglades. De cara a la constitució de l'ajuntament d'aquest dissabte, els republicans no perden l'esperança i demanen el suport de la resta de grups. Si no el tenen, però, "la proposta de treball en equip es mantindrà". D'aquesta manera, Guiteras es convertirà en alcalde de Moià per tercera vegada consecutiva.
AraMoià no aconsegueix tancar cap acord amb la resta de forces i Dionís Guiteras governarà en minoria
Els republicans han passat de 10 a 6 regidors d'un total de 13
ARA A PORTADA
-
Els veïns de Moià, cridats a les urnes per si volen una planta de biogàs i ampliar l'escorxador Redacció
-
Marcel·lí Antúnez, de la Fura dels Baus, tancarà la campanya pel no a l'ampliació de l'escorxador de Moià Redacció
-
La família de Montse Careta denuncia un tracte desigual amb la manresana arran de la llibertat de Laiglesia Pere Fontanals
-
-
Manresa inicia la campanya de preinscripció escolar amb xerrades informatives a totes les zones Redacció
Publicat el 14 de juny de 2019 a les 19:41
Et pot interessar
-
Política
Cardona aprova un pressupost per a 2026 de 7,3 milions amb més inversió en habitatge i espai públic
-
Política
L'Ajuntament de Sallent adquireix l'estructura del carrer Verge del Vilar
-
Política
És factible una Àrea Metropolitana de Manresa?
-
Política
Per un Moià Viu denuncia «traves municipals» a la consulta per l'ampliació de l'escorxador
-
Política
La policia de Manresa fa retirar la bandera palestina de la plaça Gispert
-
Política
Una xerrada sobre el biogàs continuarà el debat ciutadà pel model de poble que vol Moià
