Aspecte de les Faixes durant l'acte. Foto: Aramoià
El passat divendres l'equip d'Aramoià va presentar la seva candidatura i el seu programa. L'acte va tenir lloc a Les Faixes, davant l'assistència massiva de més de 300 persones.
L'acte va començar amb la intervenció de Mireia Cañas, que va agrair el fet que la sala fos plena de gom a gom, i va remarcar la il·lusió de tot l'equip d'Aramoià per presentar un programa electoral fruit de moltes setmanes de treball, i que incorpora "una miqueta de tots nosaltres, però també de les necessitats expressades per les diverses entitats que s'han entrevistat, i de bones pràctiques d'altres Ajuntaments que s'han anat a visitar".
Seguidament va parlar Glòria Mascaró, que en el cas d'arribar al govern liderarà l'àrea de Serveis a les Persones. La Glòria va començar la seva intervenció fent esment al fet que Aramoià ha treballat des de l'optimisme, i seguidament va desgranar els principals objectius del programa, ressaltant la importància d'acostar la gestió municipal al poble i a les seves entitats.
A continuació, Albert Clusella, responsable de l'àrea de Territori, va explicar les línies generals d'Urbanisme, Promoció Econòmica, Medi Ambient, Via Pública i Obres. De la seva intervenció cal destacar que el repte de la propera legislatura serà l'aprovació del POUM, que ha de respectar els resultats del procés participatiu "com volem el Moianès del demà", impulsat pel Consorci del Moianès. També va explicar que des del primer dia es treballarà per aconseguir una revisió cadastral.
Finalment, va intervenir l'alcaldable, Dionís Guiteras, que va explicar els reptes econòmics als quals l'ajuntament s'enfronta. Després d'explicar de manera molt entenedora quina és la situació actual, va concloure que de cara al futur cal treballar en dos sentits: negociació política amb les institucions de cara a refinançar el deute, i reducció de la despesa corrent. En aquest sentit, Dionís Guiteras va afirmar que els primers que han de donar exemple són els càrrecs electes, i per aquest motiu l'aposta ferma d'Aramoià és una nova estructura organitzativa de l'ajuntament, que ja funciona de manera similar en altres poblacions. En el cas d'aplicar-se, aquesta estructura maximitzarà l'eficiència de la gestió municipal i fomentarà la participació ciutadana, tot reduint significativament la despesa corrent sense que es vegi perjudicat el servei que s'ofereix als ciutadans.
La intervenció de Dionís Guiteras va finalitzar demanant el vot per un equip de persones amb molt coneixement i experiència professional, i per sobre de tot, gent amb empenta i amb moltes ganes de treballar, que es miren el futur amb optimisme.
L'acte va acabar amb un pa amb tomàquet per a tots els assistents.
Aramoià reuneix 300 persones en la seva presentació
Política
L'acte va tenir lloc a les Faixes divendres passat
ARA A PORTADA
-
Societat Més de 29.000 alumnes del Bages i el Moianès tornaran dimarts a les aules en un inici amb vaga Pere Fontanals
-
Societat Els sindicats d'educació acusen direccions de la Catalunya Central d'anul·lar acords de claustre Pere Fontanals
-
Societat L'Assemblea Educativa del Bages crida a la vaga: «Sense recursos no es pot començar amb normalitat» Pere Fontanals
-
Societat Manresa destina més de 321.000 euros aquest estiu a millorar les escoles públiques Pere Fontanals
-
Societat Manresa amplia l'oferta d'extraescolars municipals amb noves activitats per al curs 2026-2027 Pere Fontanals
Publicat el
17 de maig de 2011 a
les 18:45
Et pot interessar
-
Política
Mònica Castellà serà la candidata d'Aliança Catalana a l'alcaldia de Navarcles
-
Política
Havaneres, ofrena floral i missa a la Diada Nacional de Monistrol de Montserrat
-
Política
La societat civil de Manresa farà pinya en la dissetena Marxa de Torxes per la Independència
-
Política
Vox busca i no troba a Manresa el seu bocí de pastís per la indignació: només 12 persones a la seva concentració
-
Política
La instrumentalització política del crim de Manresa arriba al seu clímax
-
Política
«El debat de l'escorxador de Moià va desaparèixer sota una allau de masclisme»
