Membres de l'Assemblea Nacional de Catalunya han fet campanya aquest dijous al matí davant de l'estació de Rodalies a Manresa per convèncer els seus usuaris que amb la independència de Catalunya es milloraria el servei que ofereix la companyia ferroviària. Els activistes han repartit octavetes en forma de còmic als usuaris del tren, portant pancartes amb diversos lemes que feien joc amb el de la campanya: "Única via: independència".
L'Assemblea convenç sobre la independència amb el mal funcionament de Rodalies
Política
Membres de l'entitat han estat fent campanya amb els usuaris aquest dijous a l'estació de Manresa
ARA A PORTADA
-
Política La Generalitat estudia una variant soterrada de la C-55 a Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
Successos Dos detinguts en una baralla multitudinària que ha desbordat la policia a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
Esports La Fundació Bàsquet Manresa impulsa una expedició solidària a Cap Verd per formar entrenadors Pere Fontanals
-
-
Política Arxiven la causa pels fets al ple de Santpedor durant la presa de possessió d'un regidor d'Aliança Catalana Pere Fontanals
Publicat el
27 de febrer de 2025 a
les 18:39
Et pot interessar
-
Política
Sant Fruitós invertirà 405.000 euros per climatitzar i modernitzar el Pavelló Municipal
-
Política
Sant Joan pel Canvi culmina la seva constitució i ratifica Àngel Sáez com a alcaldable
-
Política
Territori incorpora dotze noves expedicions de bus entre Sallent i Barcelona
-
Política
L'Ajuntament rebutja una moció sobre el Club Patí Manresa que el govern desvincula de l'entitat
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
