Bombers de la regió central, que inclou el Parc de Manresa, van aprovar diumenge passat en assemblea posar-se al costat del referèndum previst pel pròxim diumenge per fer tasques de "seguretat" i "emergència" i establir un "cordó de seguretat", si és necessari, per garantir el correcte funcionament de la jornada de l'1 d'octubre. Per aquest motiu, donen el seu suport als Mossos d'Esquadra "en aquest moment tan difícils per a ells" i els fan saber que en els Bombers "hi trobaran un aliat", segons ha explicat a NacióManresa el coordinador de Bombers per la Independència a la regió central, Pere Serral.
Així, en cas que els ho demani l'Assemblea Nacional Catalana (ANC), s'ofereixen a fer de cordó de seguretat "per garantir el desenvolupament pacífic dels actes", estan a punt de fer públic un manifest "en contra dels atacs als drets fonamentals" dels darrers dies. En el manifest dels Bombers per la Independència de la sectorial de l'ANC també fan "una crida a la resistència pacífica davant de qualsevol acte de violència".
"Sempre ens hem sentit molt estimats per la gent i la nostra resposta en un moment en què se'ns atropellen els drets no pot ser cap altra que estar junts, al costat de la gent, i si això vol dir sortir al carrer, hi sortirem", conclou el manifest.
Bombers de la Catalunya Central, disposats a fer de «cordó de seguretat» durant l'1-O
L'assemblea de Bombers per la Independència de la Regió Central de la sectorial de l'ANC s'ofereix a l'organització per ajudar en tasques de seguretat i emergència durant el referèndum
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de setembre de 2017 a les 19:47
Et pot interessar
-
Política Sant Fruitós de Bages tanca l'exercici 2024 amb més romanent de tresoreria
-
Política La Jornada Catalana de la Mobilitat que es farà a Manresa ja registra més de 250 inscrits
-
Política Junts, FNC i Vox defensaran mocions per controlar el padró en el ple de Manresa de dijous
-
Política Fem Manresa proposa accions per revitalitzar el mercat dels pagesos de la plaça Major
-
Política Què tenen a veure la Fadulla, Assumpció Balaguer, Anna Solà i Pere Miró?
-
Política Fem Manresa exigeix «fiscalització i seguiment» de la nova concessió de bus a Barcelona