Què passa si el procés independentista fracassa? Quin camí haurien de seguir els partits catalans? Una de les opcions que té en ment el PDECat, segons va explicar el coordinador organitzatiu de la formació, David Bonvehí, en un dinar el 31 de març amb militants del Bages, és presentar un candidat "autonomista". Així ho exemplifiquen unes gravacions a les quals ha tingut accés eldiario.es. Els mateixos documents indiquen que el partit apostaria per un cap de llista "molt independentista" en cas que hi haguessin eleccions "enmig de la voràgine".
Bonvehí és una de les persones clau de la direcció executiva del PDECat que encapçala Marta Pascal. El coordinador organitzatiu elogia la figura del conseller de Cultura, Santi Vila, que s'identifica com un dels dirigents més moderats del partit. Vila és el nom pel qual el dirigent aposta per disputar amb Ada Colau l'alcaldia de Barcelona.
"No podem ser més radicals que ERC o la CUP", diagnostica el número dos de la formació, que aposta per aconseguir els vots de la gent de "bona fe" que optava per Josep A. Duran i Lleida.
Bonvehí: «Si el procés acaba malament, presentem un candidat autonomista»
El coordinador organitzatiu del PDeCat, va explicar aquesta estratègia en un dinar amb militants al Bages, segons unes gravaciosn publicades per "eldiario.es" | Elogia Santi Vila, a qui veu amb bons ulls per disputar l'alcaldia de Barcelona a Ada Colau
ARA A PORTADA
Publicat el
13 d’abril de 2017 a
les 08:54
Actualitzat el
13 d’abril de 2017 a les
08:55
Et pot interessar
-
Política
«S'hauria d'inaugurar un espai esportiu, no una placa»: la CUP no va a l'acte de la Pista Castell
-
Política
La CUP-Fem Manresa reclama més pressió a la Generalitat per dignificar la residència de la Font
-
Política
Junts Manresa denuncia que els nous carrers del Guimerà incompleixen la normativa per a cecs
-
Política
El microbús del Centre Històric es posarà en marxa el 15 de juny
-
Política
Junts Manresa condemna l'agressió racista i rebutja «l'assenyalament polític»
-
Política
Junts critica que la Línia Orbital Ferroviària exclogui Manresa del projecte
