Què passa si el procés independentista fracassa? Quin camí haurien de seguir els partits catalans? Una de les opcions que té en ment el PDECat, segons va explicar el coordinador organitzatiu de la formació, David Bonvehí, en un dinar el 31 de març amb militants del Bages, és presentar un candidat "autonomista". Així ho exemplifiquen unes gravacions a les quals ha tingut accés eldiario.es. Els mateixos documents indiquen que el partit apostaria per un cap de llista "molt independentista" en cas que hi haguessin eleccions "enmig de la voràgine".
Bonvehí és una de les persones clau de la direcció executiva del PDECat que encapçala Marta Pascal. El coordinador organitzatiu elogia la figura del conseller de Cultura, Santi Vila, que s'identifica com un dels dirigents més moderats del partit. Vila és el nom pel qual el dirigent aposta per disputar amb Ada Colau l'alcaldia de Barcelona.
"No podem ser més radicals que ERC o la CUP", diagnostica el número dos de la formació, que aposta per aconseguir els vots de la gent de "bona fe" que optava per Josep A. Duran i Lleida.
Bonvehí: «Si el procés acaba malament, presentem un candidat autonomista»
El coordinador organitzatiu del PDeCat, va explicar aquesta estratègia en un dinar amb militants al Bages, segons unes gravaciosn publicades per "eldiario.es" | Elogia Santi Vila, a qui veu amb bons ulls per disputar l'alcaldia de Barcelona a Ada Colau
ARA A PORTADA
-
L'esfondrament d'una part de la teulada del Palau Prioral alarma Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
El nou microbús del Centre Històric de Manresa fa el primer recorregut abans d'entrar en servei Pere Fontanals
-
La jutgessa arxiva la causa penal per la mort de tres treballadors a la mina de Súria Pere Fontanals
-
Les obres de la plaça Vella d'Artés revelen vestigis arqueològics de més de 2.000 anys Pere Fontanals
-
L'ICS impulsa a Manresa una escola de salut transcultural adreçada a famílies d'origen marroquí Redacció
Publicat el
13 d’abril de 2017 a
les 08:54
Actualitzat el
13 d’abril de 2017 a les
08:55
Et pot interessar
-
Política
Santpedor reclama 46.000 euros a Ampans per incompliments en el servei de recollida de residus
-
Política
ERC reivindica la feina feta perquè el nou CAP de Sant Fruitós sigui una realitat
-
Política
Junts acusa el govern de Manresa de no aclarir el destí del cartró reciclat
-
Política
FGC licita l'estudi informatiu del perllongament de la línia R5 més enllà de Manresa
-
Política
La macroenquesta pel dret a l'habitatge i els salaris manté un degoteig constant a Manresa
-
Política
«Viure ens costa la vida»: neix una campanya que planteja la vaga general pel salari i l'habitatge
