Què passa si el procés independentista fracassa? Quin camí haurien de seguir els partits catalans? Una de les opcions que té en ment el PDECat, segons va explicar el coordinador organitzatiu de la formació, David Bonvehí, en un dinar el 31 de març amb militants del Bages, és presentar un candidat "autonomista". Així ho exemplifiquen unes gravacions a les quals ha tingut accés eldiario.es. Els mateixos documents indiquen que el partit apostaria per un cap de llista "molt independentista" en cas que hi haguessin eleccions "enmig de la voràgine".
Bonvehí és una de les persones clau de la direcció executiva del PDECat que encapçala Marta Pascal. El coordinador organitzatiu elogia la figura del conseller de Cultura, Santi Vila, que s'identifica com un dels dirigents més moderats del partit. Vila és el nom pel qual el dirigent aposta per disputar amb Ada Colau l'alcaldia de Barcelona.
"No podem ser més radicals que ERC o la CUP", diagnostica el número dos de la formació, que aposta per aconseguir els vots de la gent de "bona fe" que optava per Josep A. Duran i Lleida.
Bonvehí: «Si el procés acaba malament, presentem un candidat autonomista»
El coordinador organitzatiu del PDeCat, va explicar aquesta estratègia en un dinar amb militants al Bages, segons unes gravaciosn publicades per "eldiario.es" | Elogia Santi Vila, a qui veu amb bons ulls per disputar l'alcaldia de Barcelona a Ada Colau
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 13 d’abril de 2017 a les 08:54
Actualitzat el 13 d’abril de 2017 a les 08:55
Et pot interessar
-
Política Dissabte començarà el període de votacions del pressupost participatiu de Sant Fruitós
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana
-
Política L'Ajuntament de Navàs aprova el pressupost més elevat de la seva història
-
Política La Generalitat farà obres de millora a les estacions d'autobús de Manresa i de Navàs