Josep Camprubí
L'alcalde de Manresa, Josep Camprubí, ha assegurat aquest dimarts que "els socialistes hem pogut transformar la ciutat". En declaracions a l'ACN, ha assenyalat que aquest és un dels motius pels quals es presenta a la reelecció, i ha afegit que ho fa amb "més convicció encara". Aquesta setmana, el PSC l'ha confirmat com a candidat a l'alcaldia amb vista a les eleccions del maig. Camprubí ha assenyalat que "probablement no són els millors moments perquè la gent es posi al capdavant" però, alhora, ha afirmat que "jo no sóc dels que fan passos enrere".
En declaracions a l'Agència Catalana de Notícies, Camprubí ha assegurat que dilluns passat "vaig agrair als militants la confiança que han posat en mi", tot afegint que la seva voluntat és la de "refermar el compromís que vaig assumir amb el partit i amb Manresa". En aquest sentit, el candidat del PSC assenyala que estan "convençuts que hem fet molt bona feina".
L'alcalde de la capital del Bages ha alertat, de totes maneres, que els actuals són moments "en què la gent fa passos enrere, sigui perquè la política està malvista" o bé "per la situació de crisi econòmica". No obstant això, afegeix que manté el "compromís amb la ciutat" i que es presenta "amb les piles carregades, l'energia i la confiança del partit".
Camprubí: «els socialistes hem pogut transformar la ciutat»
Camprubí es mostra convençut de tornar-se a presentar perquè té "més convicció encara"
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de febrer de 2011 a
les 21:14
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
