Josep Camprubí recorrerà demà dimecres, entre les 7.00 i les 22.00, tota la ciutat. Amb l'acció de campanya "Una hora, un barri", l’alcalde i candidat socialista serà cada hora en un barri diferent de Manresa, on explicarà les propostes del PSC per a aquell sector concret de la capital del Bages. Estacions de transport públic, equipaments en construcció, zones verdes... Camprubí visitarà tots els barris manresans per desgranar sobre el terreny el projecte de govern dels socialistes per als propers quatre anys.
"Es tracta d'una acció de campanya molt intensa, de carrer i de proximitat amb la gent, amb la qual donarem a conèixer una mica més el nostre projecte de ciutat i demostrarem que els socialistes tenim propostes per a tots i cada un dels barris de Manresa", explica Camprubí. L'alcalde i candidat del PSC afegeix: "Volem explicar a la ciutadania que seguirem canviant Manresa i millorant la qualitat de vida dels manresans i manresanes".
Camprubí recorrerà dimecres tots els barris de Manresa
L'alcalde i candidat del PSC serà cada hora en un barri diferent, on explicarà les propostes dels socialistes per a aquell sector de la ciutat
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de maig de 2011 a
les 18:53
Et pot interessar
-
Política
L'acampada contra ICL preveu una assistència històrica
-
Política
El Consell Comarcal del Bages rep el Segell Infoparticipa per la seva transparència
-
Política
La CUP acusa Junts de «victimisme» en el debat per l'atac del 8-M a la seva seu de Manresa
-
Política
La C-55 sud serà autovia el 2030
-
Política
Dani Mauriz optarà a renovar l'alcaldia per Junts a Sant Vicenç el 2027
-
Política
Manresa diu «prou» al racisme immobiliari
