La senyera a Castelladral. Foto: Joan Fernandez
El passat dissabte 10 de setembre veïns i veïnes de Castelladral van, un any més, tornar a hissar la senyera en commemoració de l'11 de setembre.
Una vintena de persones es van aplegar al Cim del Castellot de Castelladral per renovar la senyera que oneja durant tot l'any al punt més alt del poble. Jaume Obradors, membre de la junta de l'AVV de Castelladral i professor, va llegir un text expositiu de la figura del Joan Maragall, degut al fet del centenari de la seva mort (el 20 de desembre de 1911). En l'acte hi va ser present l'alcalde de Navàs i professor, Jaume Casals, que va tancar els parlaments amb un breu discurs fent referència a la sentencia del TSJC sobre la llengua catalana a l'escola i sobre la necessitat de l'autodeterminació dels catalans. En acabat els assistents van celebrar un petit berenar.
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de setembre de 2011 a
les 22:46
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
