Castellbell i el Vilar programa diferents actes per commemorar la Diada de Catalunya el proper dimarts 11 de setembre. Els actes començaran a la plaça d'Esteve Biosca a les 11 del matí en què es retrà homenatge als tres alcaldes afusellats pel règim franquista. Esteve Biosca, Isidre Vila i Salvador Vila seran recordats a través d'una ofrena floral.
Acte institucional
Els actes continuaran a partir de les 12 del migdia a la plaça de Lluís Companys i comptaran amb la presentació dels representants del pubillatge local. Es farà la tradicional ofrena floral i es comptarà amb les actuacions del grup Coral. També es representarà el Ball d'Homenatge estrenat l'any passat.
Finalment la lectura del manifest anirà a càrrec de l'alcaldessa Montserrat Badia i dels representants del pubillatge local de tots els temps per commemorar el 50è aniversari del pubillatge de Castellbell i el Vilar. Abans de començar l'acte, i coincidint amb l'entrega de premis de la Transenyera, es lliuraran els guardons al guanyador i finalista del concurs de pintura ràpida de la Festa Major que ha tingut sis participants.
Castellbell homenatjarà per la Diada els tres alcaldes afusellats pel franquisme
Política
Esteve Biosca, Isidre Vila i Salvador Vila seran recordats a través d'una ofrena floral
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Manresa reivindica la llengua i la convivència en una Diada marcada pel record de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Política Víctor Alexandre carrega contra el 155 i reivindica la independència a la Marxa de Torxes de Manresa Pere Fontanals
-
-
-
Successos La desgràcia ja va colpejar Carles Vilajosana tres setmanes abans del seu homicidi Pere Fontanals
Publicat el
10 de setembre de 2018 a
les 11:55
Actualitzat el
10 de setembre de 2018 a les
11:59
Et pot interessar
-
Política
Aliança Catalana tria Sílvia Cubo com a cap de llista de l'extrema dreta a Manresa
-
Política
Santpedor licita per 1,36 milions d'euros les obres de renovació de Cal Llovet
-
Política
ERC Sant Fruitós reclama de nou explicacions per l'avaria de la climatització de la residència
-
Política
ERC reclama al Govern espanyol que identifiqui els immobles estatals sense ús al Bages
-
Política
Mònica Castellà serà la candidata d'Aliança Catalana a l'alcaldia de Navarcles
-
Política
Havaneres, ofrena floral i missa a la Diada Nacional de Monistrol de Montserrat
