Castellbell i el Vilar recupera el Correfoc de Festa Major en el marc dels actes de la Diada de l'Onze de Setembre que l'Ajuntament organitza aquest cap de setmana. La cercavila de foc tindrà lloc dissabte al vespre amb un itinerari que recorrerà un tram de l'avinguda Catalunya (davant l'institut) fins a la plaça de Lluís Companys. El Correfoc comptarà amb la participació dels Diables Els Tronats i el grup de Diables Els Resistents.
[intext1]
[h3]Més actes[/h3]
Els actes de la Diada començaran dissabte a 2/4 de 9 del vespre amb l'ofrena floral a la plaça d'Esteve Biosca als tres alcaldes republicans afusellats pel franquisme l'any 1939, que foren Esteve Biosca, Isidre Vila i Salvador Vila. Tot seguit, el correfoc agafarà el protagonisme fins que serà el torn per a l'acte institucional (2/4 de 10 del vespre) i la ballada final de les colles de diables a la mateixa plaça de Lluís Companys, a les 10.
[intext2]
[h3]Marxa contra el càncer[/h3]
Els actes de la Diada continuaran diumenge, coincidint amb l'Onze de Setembre, amb la segona edició de la Marxa Contra el Càncer que sortirà a 2/4 de 9 del matí des de la plaça de la Sala, a Sant Cristòfol. L'activitat solidària permetrà recaptar fons per a la recerca oncològica i els ajuts directes als pacients i les seves famílies. Els participants seguiran la Ruta del Romànic Montserratí amb un itinerari pensat per a tots els públics de set quilòmetres que es podrà completar caminant o corrent.
[noticia]105017[/noticia]
[noticia]105018[/noticia]
[noticia]104980[/noticia]
[noticia]104942[/noticia]
Castellbell recupera el Correfoc de Festa Major en el marc dels actes de la Diada
Dissabte al vespre la cercavila de foc recorrerà l'itinerari des de l'avinguda Catalunya fins a la plaça Lluís Companys
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de setembre de 2022 a les 19:00
Actualitzat el 06 de setembre de 2022 a les 19:13
Et pot interessar
-
Política
La CUP - Capgirem Moià denuncia que l'Ajuntament manté ocults documents clau sobre la consulta del biogàs
-
Política
El Govern exposa al Bages els objectius del PLATER: 1.684 MW solars i 568 MW eòlics fins al 2050
-
Política
El Bages renova el conveni digital amb més seguretat i eines pròpies per als ajuntaments
-
Política
Manresa presenta un pressupost 2026 amb una forta caiguda d'inversions per la fi dels Next Generation
-
Política
ERC denuncia manca de lleialtat institucional de Junts sortint del govern de Santpedor
-
Política
Junts trenca el pacte de govern de Santpedor i deixa ERC en minoria
