CiU Manresa posarà punt i final a la campanya electoral divendres 20 de maig al barri del Poble Nou de Manresa, concretament al Pati de l'Escorxador.
La festa començarà a les 18 hores i està previst que finalitzi a les 21 hores. De 18 hores a 20 hores ambient familiar i de 20 a 21 hores hi haurà el contingut pròpiament polític amenitzat amb música. Hi haurà atraccions inflables per a la canalla i parlaments dels presidents del comitè local, Montse Rossell i Josep Maria Clotet i el fins ara president del grup municipal de CiU Manresa, Alexis Serra.
També hi intervindran la número 2 de la llista, Mercè Rosich i el cap de llista, Valentí Junyent. Tot sota la presentació del membre de la candidatura Josep Vives.
És un acte obert a tota la ciutat.
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de maig de 2011 a les 19:18
Et pot interessar
-
Política Contra el formigó, més arbrat
-
Política ERC Bages celebra que el Govern aposti pel desdoblament de la C-55 aprofitant el traçat actual
-
Política Comencen les obres d'urgència per substituir tot el cablejat elèctric a Pineda de Bages
-
Política El ple rebutja la proposta per construir un pavelló nou per al Baxi Manresa
-
Política Unitat per aconseguir la cessió del convent de les Caputxines a Manresa
-
Política Els grups municipals es conjuren per aconseguir el convent de les Caputxines per a Manresa