Un moment de l'acte de campanya a Castellbell i el Vilar. Foto: Pere Sánchez
Aquest diumenge la Sala de plens de L'Ajuntament de Castellbell i el Vilar s'ha quedat petita davant els molts militants i simpatitzants de CIU que s'han apropat per escoltar el seu veí Valentí Junyent i el candidat David Bonvehí.
L'Acte ha estat presentat per Lluís Figuls i el president comarcal de CDC i número 23 a llista per Barcelona ha explicat als assistents que intentarà fer coses pel territori però ha demanat molta paciència.
Josep Torras, actual Tinent alcalde de Castellbell i el Vilar i cap de llista per CIU a les municipals del maig del 2011 ha dit que alguns diuen que "son valents", però que quan Artur Mas comenci a governar trobarà una Catalunya hipotecada i amb molts problemes per culpa del tripartit.
Finalment Valentí Junyent ha pronosticat la fi del cicle del tripartit manresà posant com a exemple el canvi que hi va haver a Castellbell i el Vilar fa tres anys i mig. Sobre la contesa actual ha dit que Catalunya ha de canviar ja que cal recuperar l'esperit del 1979 i s'ha mostrat favorable al dret a decidir.
CiU omple el saló de sessions de Castellbell
David Bonvehí i Valentí Junyent han estat en aquest acte de campanya
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de novembre de 2010 a les 20:36
Et pot interessar
-
Política El semàfor: un element en vies d'extinció a Sant Joan de Vilatorrada
-
Política La Manresa més «ben parida», per combatre el pessimisme
-
Política Fem Manresa organitza una xerrada per analitzar els riscos del projecte de soterrament dels FGC a la ciutat
-
Política Un centenar de veïns es concentren a Moià per frenar la tramitació de la planta de biogàs
-
Política Castellbell i el Vilar prepara el relleu en la gestió de l'aigua a Mas Enric-Can Prat
-
Política Socialistes del territori demanen mesures assequibles per dignificar les urbanitzacions