Un moment de l'acte de campanya a Castellbell i el Vilar. Foto: Pere Sánchez
Aquest diumenge la Sala de plens de L'Ajuntament de Castellbell i el Vilar s'ha quedat petita davant els molts militants i simpatitzants de CIU que s'han apropat per escoltar el seu veí Valentí Junyent i el candidat David Bonvehí.
L'Acte ha estat presentat per Lluís Figuls i el president comarcal de CDC i número 23 a llista per Barcelona ha explicat als assistents que intentarà fer coses pel territori però ha demanat molta paciència.
Josep Torras, actual Tinent alcalde de Castellbell i el Vilar i cap de llista per CIU a les municipals del maig del 2011 ha dit que alguns diuen que "son valents", però que quan Artur Mas comenci a governar trobarà una Catalunya hipotecada i amb molts problemes per culpa del tripartit.
Finalment Valentí Junyent ha pronosticat la fi del cicle del tripartit manresà posant com a exemple el canvi que hi va haver a Castellbell i el Vilar fa tres anys i mig. Sobre la contesa actual ha dit que Catalunya ha de canviar ja que cal recuperar l'esperit del 1979 i s'ha mostrat favorable al dret a decidir.
CiU omple el saló de sessions de Castellbell
Política
David Bonvehí i Valentí Junyent han estat en aquest acte de campanya
ARA A PORTADA
-
Política Junts porta al Parlament la creació d'una Fiscalia de Menors de proximitat a Manresa Pere Fontanals
-
Societat Alumnes de l'IE Moianès reclamen als docents una alternativa a cancel·lar el viatge de fi de curs Pere Fontanals
-
Economia Aigües de Manresa assumeix les depuradores de Castellbell i Monistrol i arriba a les 22 Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans L'Orquestra Simfònica Sant Cugat interpretarà «La Novena» de Beethoven diumenge al Kursaal Pere Fontanals
-
Esports El Kids&Us Manresa cedeix davant el PAOK Salònica als darrers deu minuts (93-78) Xavier Sucarrats
Publicat el
21 de novembre de 2010 a
les 20:36
Et pot interessar
-
Política
Enric Terencio, candidat del PSC a l'alcaldia de Moià a les eleccions de 2027
-
Política
El FNC disputarà a Aliança Catalana el vot d'extrema dreta a Manresa amb Cristina Solano
-
Política
ERC Bages aplega un centenar llarg de persones a Cardona per reivindicar el treball municipal
-
Política
Junts demana explicacions per una subvenció a la Fundació Sallar pels seus vincles amb l'entramat de la DGAIA
-
Política
Manresa descarta revisar la ubicació dels contenidors propers a façanes
-
Política
«És més fàcil lluitar ara contra l'extrema dreta que quan arribin al poder»
