Coincidint amb l'equador de la campanya electoral, Compromís amb Sant Joan va celebrar aquest divendres el seu acte central de campanya. Previst inicialment al Pati de la Ludoteca, degut a la pluja es va acabar traslladant a l'interior de Cal Gallifa, i va comptar amb l'assistència de més de 160 persones. L'acte va ser amenitzat per música en directe a càrrec de Joaquín Romero, membre de la candidatura, i una botifarrada final.
El candidat a l'alcaldia, Albert Marañón, va fer una crida durant la seva intervenció a no resignar-se, a ser conscient que "tenim molt més poder del que ens han fet creure, i que no tenim perquè conformar-nos amb què continuïn governant els mateixos".
Per a Marañón, el dilema del proper 26 de maig a Sant Joan de Vilatorrada és clar: continuïtat o canvi. "O aquells que han deixat immers el poble en una autèntica paràlisi al llarg de 8 anys; o canvi, per posar Sant Joan en marxa, per reactivar el poble, per tenir les persones com a gran prioritat i per tenir un poble més ben cuidat".
El candidat a l'alcaldia va reivindicar a Compromís com la única garantia de canvi a les properes eleccions municipals. "Tenim les propostes, el projecte, i un equip preparat, amb capacitat de treball, amb experiència, i la il·lusió per garantir el canvi necessari al nostre poble".
Marañón va assenyalar que "Compromís ens estem deixant la pell per portar el canvi al nostre poble, però volem i necessitem el suport i participació de tothom. Tenim projecte, i un bon programa amb 200 propostes concretes gràcies a les aportacions de més d'un centenar de persones, i ara el que cal és que també entre totes i tots, forcem un canvi d'etapa a Sant Joan". Així va fer una crida a la última setmana de campanya a "aprofitar cada espai, cada conversa al bar, al forn de pa, al mercat on sigui per convèncer a tothom que cada vot compta, que si realment volem un canvi, cada vot és imprescindible per fer-lo possible".
L'acte va comptar també amb les intervencions de Núria València, número 3 de la candidatura; Alfons Palacios, president de MES; i Marc Parés, Diputat de Catalunya en Comú.
Compromís amb Sant Joan demana «no resignar-se per acabar de fer possible el canvi»
Política
La formació vinculada als comuns va celebrar divendres el seu acte central de campanya a la Sala de Cultura Cal Gallifa, on va comptar amb l'assistència de més de cent seixanta persones
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil donaran el tret de sortida a la Festa Major de Manresa Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Camins amplia el festival amb quatre concerts als cellers de la DO Pla de Bages aquest setembre Pere Fontanals
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
Publicat el
18 de maig de 2019 a
les 21:41
Actualitzat el
18 de maig de 2019 a les
21:48
Et pot interessar
-
Política
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Política
El PP acusa el Govern de «premiar l'ocupació» amb la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el govern de defugir el debat sobre la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el Govern i Aloy de «capitular davant la pressió» amb la compra del Bloc 8
-
Política
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
-
Política
L'equip de carrer de Manresa detecta 36 persones sense llar durant el 2026, més que en tot el 2025
