Compromís amb Sant Joan ha iniciat una campanya a les xarxes socials qüestionant que els llums de Nadal estiguin encesos tota la nit en plena emergència climàtica i suposant una despesa suplementària per als veïns del municipi.
"És una campanya en to positiu", ha explicat Albert Marañón a NacióManresa, "els llums són molt bonics i ens agrada que es vegin, però no és necessari que estiguin encesos de matinada".
Compromís ha publicat també una foto dels llums de Nadal feta a les 2.14h, amb els carrers totalment buits. A Manresa, els llums de Nadal s'apaguen passades les 10 de la nit.
Compromís amb Sant Joan qüestiona si els llums de Nadal han d'estar encesos de matinada
Política
Considera que en plena emergència climàtica caldria racionalitzar-ne l'ús
ARA A PORTADA
-
Política Junts i Nacionalista portaran al ple una moció contra el tràfic de drogues a Manresa Pere Fontanals
-
Política La CUP-Fem Manresa vol blindar les subvencions i els contractes municipals davant la corrupció Pere Fontanals
-
Societat El ple de Manresa obrirà la via a comprar el solar de l'Anònima per fer-hi 60 habitatges públics Pere Fontanals
-
Economia Manresa proposa pujar un 2,5% les ordenances fiscals del 2027, la meitat de l'IPC Pere Fontanals
-
Política Ferran Verdejo repeteix com a candidat del PSC del Bages, Berguedà i Solsonès al Congrés Pere Fontanals
Publicat el
17 de desembre de 2019 a
les 20:45
Et pot interessar
-
Política
ERC es replantejaria el vot al POUM de Sant Fruitós si el govern accepta tres condicions
-
Política
Denuncien l'Ajuntament de Castellnou per la filtració d'un document oficial a WhatsApp
-
Política
La CUP de Santpedor rectifica el seu suport a la nova relació de llocs de treball
-
Política
Anjo Valentí també va anar a l'acte del 12 d'octubre a la Guàrdia Civil de Sant Andreu de la Barca
-
Política
A quina mesa electoral del Bages o el Moianès hauré de votar el pròxim 29 de novembre?
-
Política
Alicia Valdés i Núria Alabao debaten a Manresa sobre qui explica el món als joves
