Com la passada setmana, l'Assemblea Nacional de Catalunya (ANC) ha tornat a muntar parada a Manresa amb la vista posada en el proper Onze de Setembre en que Berga viurà els actes reivindicatius d'una Diada que enguany estaran repartits en cinc escenaris. A la parada s'hi ven merchandatge independentista i tiquets per als autobusos del proper diumenge.
Igual que el passat cap de setmana, quan l'ANC va portar a Manresa l'elefant que pretenia caçar Juan Carlos I, aquest dissabte també han presentat una performance estàtica a l'entorn de la parada, a la plaça Sant Domènec. En aquest cas han estat un munt de creus a mode de cementiri que simbolitza la coneguda frase "les hemos destrozado el sistema sanitario" que va pronunciar De Alfonso en la conversa amb Fernández Díaz que va transcendir a l'opinió pública després que fos filtrada als mitjans de comunicació.
Pel que fa a la presència de bagencs a Berga el proper 11 de setembre, els trams reservat a la nostra comarca ja estan plens i els nous inscrits es posaran en altres trams.
Creus per recordar que «les hemos destrozado el sistema sanitario»
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 03 de setembre de 2016 a les 18:55
Actualitzat el 03 de setembre de 2016 a les 19:00
Et pot interessar
-
Política Dissabte començarà el període de votacions del pressupost participatiu de Sant Fruitós
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana
-
Política L'Ajuntament de Navàs aprova el pressupost més elevat de la seva història
-
Política La Generalitat farà obres de millora a les estacions d'autobús de Manresa i de Navàs