Com la passada setmana, l'Assemblea Nacional de Catalunya (ANC) ha tornat a muntar parada a Manresa amb la vista posada en el proper Onze de Setembre en que Berga viurà els actes reivindicatius d'una Diada que enguany estaran repartits en cinc escenaris. A la parada s'hi ven merchandatge independentista i tiquets per als autobusos del proper diumenge.
Igual que el passat cap de setmana, quan l'ANC va portar a Manresa l'elefant que pretenia caçar Juan Carlos I, aquest dissabte també han presentat una performance estàtica a l'entorn de la parada, a la plaça Sant Domènec. En aquest cas han estat un munt de creus a mode de cementiri que simbolitza la coneguda frase "les hemos destrozado el sistema sanitario" que va pronunciar De Alfonso en la conversa amb Fernández Díaz que va transcendir a l'opinió pública després que fos filtrada als mitjans de comunicació.
Pel que fa a la presència de bagencs a Berga el proper 11 de setembre, els trams reservat a la nostra comarca ja estan plens i els nous inscrits es posaran en altres trams.
ARA A PORTADA
Publicat el
03 de setembre de 2016 a
les 18:55
Actualitzat el
03 de setembre de 2016 a les
19:00
Et pot interessar
-
Política
El Parlament aprova la fiscalització del servei de bus entre Manresa i Barcelona
-
Política
Manresa exigeix mesures urgents per a la línia R4 de Rodalies després del caos a la xarxa
-
Política
Junts proposarà al ple de Manresa promocionar les xemeneies industrials de la ciutat
-
Política
Qui recull, realment, les firmes contra el porta a porta a Sant Joan?
-
Política
Veïns de Sant Joan diuen haver recollit 2.000 signatures en contra del porta a porta
-
Política
L'Ajuntament de Santpedor condemna els aldarulls al ple, però rebutja discursos feixistes i d'odi
