Cristina Cruz mostra el seu «enèrgic rebuig» a la pancarta de la Carnavalada
Política
La regidora de la Dona de l'Ajuntament de Manresa indica que "el fet que hi hagi qui faci broma i escarni del tema [...] indica fins a quin punt encara hi ha feina per fer"
ARA A PORTADA
-
-
-
Successos Dos menors de 16 anys, sota custòdia dels Mossos per la seva possible implicació en l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Escorcollen uns baixos de la travessera dels Drets relacionats amb l'homicidi del carrer Sant Jaume Pere Fontanals
-
Successos Carles Vilajosana, el veí del Serrat de Castellnou mort en l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
Publicat el
07 de febrer de 2016 a
les 16:55
Actualitzat el
08 de febrer de 2016 a les
14:20
En relació a la pancarta al·lusiva a la diputada Anna Gabriel que es va poder veure dissabte a la tarda, en una de les carrosses participants a la rua de la Carnavalada Manresa, la regidora de la Dona de l'Ajuntament de Manresa, Cristina Cruz, manifesta el seu "enèrgic rebuig al contingut del cartell, del tot desencertat. Malgrat que s'exhibís en el context de carnaval, una festa de disbauxa i transgressió, hi ha límits que no es poden sobrepassar". Segons la regidora, "cap dona no és propietat de ningú, i el fet que hi hagi qui faci broma i escarni del tema, en to masclista, i consideri les dones com a objectes, indica fins a quin punt encara hi ha feina per fer en aquest àmbit. Des de la regidoria de la Dona i l'Ajuntament es continuarà fent tasca de sensibilització per evitar actituds d'aquest tipus i evitar tota manifestació de masclisme".
Escull Manresa com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Política
Víctor Alexandre clourà la 17a Marxa de Torxes per la Independència de Manresa
-
Política
Denuncien davant la Guàrdia Urbana de Manresa un mural de la Festa Major Alternativa
-
Política
Lakshmi Roset atribueix a l'extrema dreta els comentaris masclistes per «dissuadir» les dones
-
Política
Sílvia Orriols crema durant la Festa Major Alternativa de Manresa
-
Política
Centenars de comentaris sexualitzats sobre la regidora de la CUP de Moià després d'un vídeo polític a les xarxes
-
Política
El ple de Moià aprova l'ampliació de l'escorxador i la instal·lació de la planta de biogàs
