L'Espai Òmnium de Manresa, al carrer Sobrerroca 28, acollirà aquest divendres a les 7 de la tarda la presentació del llibre Les hores incertes, el segon volum del Dietari de Canonges, un diari íntim, reflexiu i colpidor de Quim Torra. L'expresident de la Generalitat estarà acompanyat per la presidenta del Parlament, Laura Borràs, durant la presentació.
L'acte és organitzat per Llibres Parcir, Òmnium Bages-Moianès i Símbol Editors, i cal fer reserva enviant un correu electrònic a bages@omnium.cat.
Divendres es presentarà a Manresa «Les hores incertes», amb Quim Torra i Laura Borràs
L'autor i expresident i la presidenta del Parlament participaran a l'acte que tindrà lloc a l'Espai Òmnium
ARA A PORTADA
-
-
-
Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística Pere Fontanals
-
Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés Pere Fontanals
-
Els pagesos de la Catalunya Central celebren una collita de cereal «espectacular», però que pot ser «ruïnosa» pels preus Pere Fontanals
Publicat el 28 de març de 2022 a les 18:06
Et pot interessar
-
Política Fem Manresa organitza una xerrada per analitzar els riscos del projecte de soterrament dels FGC a la ciutat
-
Política Un centenar de veïns es concentren a Moià per frenar la tramitació de la planta de biogàs
-
Política Moià: la diferència d'emprendre sense deutes a caixa
-
Política Castellbell i el Vilar prepara el relleu en la gestió de l'aigua a Mas Enric-Can Prat
-
Política Socialistes del territori demanen mesures assequibles per dignificar les urbanitzacions
-
Política Queixes sobre urbanisme, habitatge i mobilitat centren l'atenció de la Síndica a Manresa