L'Espai Òmnium de Manresa, al carrer Sobrerroca 28, acollirà aquest divendres a les 7 de la tarda la presentació del llibre Les hores incertes, el segon volum del Dietari de Canonges, un diari íntim, reflexiu i colpidor de Quim Torra. L'expresident de la Generalitat estarà acompanyat per la presidenta del Parlament, Laura Borràs, durant la presentació.
L'acte és organitzat per Llibres Parcir, Òmnium Bages-Moianès i Símbol Editors, i cal fer reserva enviant un correu electrònic a bages@omnium.cat.
Divendres es presentarà a Manresa «Les hores incertes», amb Quim Torra i Laura Borràs
L'autor i expresident i la presidenta del Parlament participaran a l'acte que tindrà lloc a l'Espai Òmnium
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat «No és fàcil sortir de l'anonimat, però teníem clar que aquest llibre el fèiem en un sentit col·lectiu» Aina Font Torra
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció
Publicat el 28 de març de 2022 a les 18:06
Et pot interessar
-
Política L'Ajuntament de Navàs aprova el pressupost més elevat de la seva història
-
Política La Generalitat farà obres de millora a les estacions d'autobús de Manresa i de Navàs
-
Política Sant Vicenç defensa la seva gestió del padró després de la intervenció de la regidora Clotet en el ple de Manresa
-
Política Aloy a Bacardit: «Ja sé que no li agrado gens, però jo també l'he d'aguantar»