El Consell Comarcal del Bages, en relació a la multa que han rebut l'alcalde de Moià, Dionís Guiteras, i el regidor d'Hisenda, Ramon Crespiera, per un deute contret per l'anterior govern del municipi, ha volgut deixar clar el seu total i absolut suport a aquests dos càrrecs públics de l'Ajuntament de Moià i mostra seva disconformitat amb el fet que els càrrecs públics actuals hagin d'assumir la responsabilitat d'una acció no imputable a la seva gestió, i amb el seu propi patrimoni.
Per això, el Consell Comarcal vol fer constar el màxim suport polític i personal a Dionís Guiteras, alcalde de Moià, i a Ramon Crespiera, Regidor d'Hisenda, alhora que demana a les entitats federalistes ACM i FMC que tinguin en compte la indefensió que aquest fets produeixen sobre els màxims responsables dels ajuntaments, els alcaldes, situant la dimensió d'aquests fets en la seva justa proposició i perquè es reconegui a les persones per l'esforç i l'esperit de servei als seus conciutadans durant l'exercici de la seva gestió i no per motius aliens a la seva gestió.
Així mateix, el Consell Comarcal vol donar trasllat d'aquesta declaració al President de la Generalitat de Catalunya, la Vicepresidenta, les entitats municipalistes Associació Catalana de Municipis i Comarques, i la Federació de Municipis de Catalunya, el Delegat del Govern de la Catalunya Central, l'Ajuntament de Moià i a tots els ajuntaments de la comarca del Bages.
El Consell Comarcal dóna suport a l'Ajuntament de Moià
Política
Mostra la seva disconformitat amb que alcalde i regidor hagin de respondre de forma personal d'una acció no imputable a la seva gestió
ARA A PORTADA
-
Societat Ampans inaugura a Manresa una residència pionera per a 60 persones amb discapacitat intel·lectual Redacció
-
Política El Consell Comarcal del Bages reclama trens semidirectes i presentarà al·legacions al Plater Redacció
-
Cultura i Mitjans La Diputació destina 1,6 milions a millorar 46 equipaments culturals del Bages Redacció
-
Societat Castellbell i el Vilar cedeix els terrenys perquè la Generalitat impulsi l'ampliació del CAP Redacció
Publicat el
07 de març de 2012 a
les 18:46
Et pot interessar
-
Política
Les consultes al servei Fem-ho Fàcil es multipliquen per cinc al Bages en només mig any
-
Política
El Tribunal Suprem amnistia la santvicentina Adriana Delgado
-
Política
Susana Tapia deixa el lideratge del PSC de Moià i no optarà a la reelecció el 2027
-
Política
El ple de Moià debatrà la modificació urbanística d'El Prat enmig d'una nova protesta ciutadana
-
Política
Ataquen a pedrades el domicili d'una regidora d'ERC de Sant Vicenç després del Mundial
-
Política
El ple rebutja la proposta de Fem Manresa per retirar part de l'asfalt de la plaça Neus Català
