Foto de grup dels candidats i del moderador del debat, despres de l'acte. Foto: Ràdio Súria
Unes dues-centes persones van omplir dijous el teatre del Foment Cultural per assistir al debat entre els caps de llista de les candidatures presentades a les eleccions municipals del proper 22 de maig, en un acte organitzat per Ràdio Súria. El debat, que va tenir una durada aproximada de tres hores, va ser retransmès en directe a través de l'emissora.
En el debat van participar Antoni Julián (PSC-PM), Santi Filló (GIIS), Miquel Caelles (AIS), Juan José González (GPSB), Àngel López (ERC), Josep Maria Canudas (CiU) i Roberto Soto (PP). L'acte va ser moderat pel periodista surienc Francesc Garriga.
El debat es va desenvolupar en un to de correcció per part dels candidats. Al final de l'acte, els representants polítics van respondre diferents preguntes del públic. Ràdio Súria també els va traslladar algunes intervencions recollides a través de les xarxes socials Facebook i Twitter.
Al llarg de la campanya electoral, l'emissora municipal també ha ofert entrevistes en profunditat amb tots els candidats i prepara una programació especial per al diumenge, 22 de maig, dia de les votacions. En aquesta programació especial s'oferirà un seguiment de la jornada electoral, amb l'anunci dels resultats definitius i les primeres valoracions dels representants polítics suriencs.
L'equip encarregat de la realització i producció dels espais organitzats per Ràdio Súria amb motiu de les eleccions municipals està format per Núria Balaguer, Francesc Garriga, David Miguel, Francesc Rubí, Marc Rubí, Joan Sagués, Jordi Sampons, Jordi Serrat, Joan Vendrell i Rosa Vilajosana. Ràdio Súria es pot sintonitzar a través de la freqüència 107.8 FM.
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de maig de 2011 a les 21:08
Et pot interessar
-
Política
Castellbell i el Vilar renova la coberta de la sala petita del Casino Borràs
-
Política
Un cinefòrum al Bages reivindica la Llei de Barris i les polítiques del PSC
-
Política
«No m'integraré al grup municipal de Sumem per Santpedor - Junts»
-
Política
Santpedor En Comú reclama una resposta unitària a l'entrada d'Aliança Catalana a l'Ajuntament
-
Política
Aliança Catalana es fa seu el nou regidor de Junts a Santpedor
-
Política
L'allau de desercions a Junts de Santpedor fa regidor un dirigent d'Aliança Catalana
