El delegat del Govern d'Espanya a Catalunya, Carlos Prieto, ha visitat Súria aquest dimecres en la seva primera estada oficial a la vila. El representant del Govern espanyol ha estat rebut per l'alcalde Albert Coberó a la Casa de la Vila i s'ha interessat pels principals projectes de l'actual mandat municipal.
En el transcurs de la recepció a la Casa de la Vila, l'alcalde de Súria ha agraït la visita del delegat del Govern, a qui ha fet partícip dels projectes de la Biblioteca-Centre Cultural, el Servei d'Atenció Assistencial Integral en l'Àmbit Rural (SAIAR) i el parc fotovoltaic del dipòsit salí vell.
El delegat del Govern d'Espanya s'ha mostrat obert a donar suport als projectes de l'actual mandat i ha signat en el Llibre d'Honor. En la visita també hi han participat altres membres de la Corporació Municipal i la surienca Mercè Cardona, assessora del grup del PSC a la Diputació de Barcelona.
Posteriorment, el delegat del Govern i l'alcalde de Súria han encapçalat un recorregut que ha passat per l'espai de Cal Pau com a futura ubicació del SAIAR i l'espai del Califòrnia com a futura ubicació de la Biblioteca-Centre Cultural.
Abans de la recepció a la Casa de la Vila i del recorregut posterior, el delegat del Govern i l'alcalde de Súria han celebrat una reunió de treball. Carlos Prieto ha arribat a Súria procedent de Bagà, on ha fet una altra visita institucional.
[naciomanresa]
El delegat del Govern d'Espanya a Catalunya visita Súria
Es tracta de la primera visita oficial de Carlos Prieto al municipi
Ara a portada
-
-
Política L'Ajuntament de Manresa demanarà convertir la comissaria de Via Laietana en un centre de memòria Redacció
-
Successos Un control de vehicles a la C-55, a Monistrol, revisa els vehicles de transport de viatgers Redacció
-
Societat El nou sistema de recollida de residus amb contenidors intel·ligents arriba a les Escodines i Sant Pau Redacció
-
Política Gairebé 200 persones assisteixen a la celebració dels 30 anys de Consorci dels 10 anys de Consell Comarcal del Moianès Redacció
EL MÉS LLEGIT
-
1Gairebé 200 persones assisteixen a la celebració dels 30 anys de Consorci dels 10 anys de Consell Comarcal del Moianès
-
2L'Ajuntament de Manresa demanarà convertir la comissaria de Via Laietana en un centre de memòria
-
3Qui és el manresà que sortirà al nou magazín de tarda de RTVE?
-
4Un control de vehicles a la C-55, a Monistrol, revisa els vehicles de transport de viatgers
-
5El nou sistema de recollida de residus amb contenidors intel·ligents arriba a les Escodines i Sant Pau
Publicat el 24 de gener de 2024 a les 19:43
Et pot interessar
-
Política La CUP i la Falç d'Artés presenten al·legacions a l'Ordenança de Convivència Ciutadana i Civisme
-
Política Moià Deute es dissoldrà després d'aconseguir la condemna de l'exalcalde Montràs
-
Política La primera edició de la Marxa Ciclo de Món Sant Benet aplega 210 ciclistes
-
Política Els propietaris de Cal Jorba tornen a la càrrega: porten l'Ajuntament als jutjats pel volum sonor de la FMA