El "Fòrum progressista", el cicle de col·loquis ciutadans que organitza el PSC de Manresa per tal de recollir propostes per al seu programa electoral, continuarà al mes d'abril després de l'èxit obtingut en les primeres sessions, que van començar el 25 de febrer i s'han prolongat durant tot el març. Els cinc col·loquis celebrats fins al moment han registrat una assistència mitjana de 60 persones al Voilà! i La Peixera, i s'hi han recollit desenes de propostes, tant de ciutadans com d'entitats de Manresa, que els socialistes faran seves.
La primera sessió del mes d'abril tindrà lloc aquest divendres, a les 19.00 al cafè-teatre Voilà!, i serà sobre polítiques per a la igualtat del col·lectiu LGTB (lesbianes, gais, transsexuals i bisexuals). El ponent encarregat d'introduir l'acte serà Pep Ribas, president de la Penya Blaugrana de Gais i Lesbianes. El PSC de Manresa ja va posar en marxa l'any passat una sectorial de Llibertat sexual, que es va presentar amb una xerrada pública a càrrec de l'històric activista LGTB Jordi Petit.
Les altres sessions
Les altres sessions programades són sobre Economia i Territori, amb l'ex secretari general d'Indústria, Joan Trullén (dijous 7, a les 19.00, al Voilà!); Comerç, amb el delegat de la sectorial de Comerç del PSC, Francesc Povedano, i la diputada al Parlament Montserrat Capdevila (dimarts 12, a les 20.30, a La Peixera), i Polítiques d'Ocupació, amb el diputat al Parlament i portaveu del Grup Socialista a la Comissió d'Empresa i Ocupació Jaume Collboni (dijous 14, a les 19.00 al Voilà!).
El «Fòrum progressista» del PSC continua a l'abril després de l'èxit de les primeres sessions
Les sessions realitzades fins al moment han tingut una assistència mitjana de 60 persones
ARA A PORTADA
-
Manresa proposa un Pla de Barris «de màxims» per invertir 25 milions al Centre Històric Pere Fontanals
-
Alarma per un home armat a Manresa, que ha acabat sent un policia fent una detenció per estrangeria Pere Fontanals
-
-
Descobreixen a Montserrat un manuscrit inèdit del primer poema èpic sobre Cristòfor Colom Pere Fontanals
-
Publicat el 29 de març de 2011 a les 20:34
Et pot interessar
-
Política Dijous es faran treballs d'asfaltatge a la cruïlla del carrer Guimerà amb el carrer Carrió i al carrer del Bruc
-
Política La visita del Hapoel Jerusalem al Congost paralitzarà l'activitat esportiva de Manresa
-
Política Manresa en Comú regalarà banderes de Palestina en rebuig al partit contra el Hapoel Jerusalem
-
Política El boicot del Baxi Manresa - Hapoel Jerusalem també fa una performance itinerant durant la Mediterrània
-
Política Comencen les obres de la futura seu de la Generalitat al cor de Manresa, amb una inversió de 24 milions
-
Política L'aturada del Baxi Manresa - Hapoel Jerusalem es converteix en una convocatòria nacional