La regidora de Seguretat Ciutadana, Olga Sánchez, el cap de l'Àrea Bàsica Policial del Bages, l'intendent Josep Guillot, i l'alcalde de Manresa, Valentí Junyent, durant la visita als Mossos d'Esquadra. Foto: Estefania Escolà
El futur dels 'indignats' de Manresa ha estat una de les qüestions que ha centrat la primera reunió mantinguda entre l'Ajuntament i els Mossos d'Esquadra. Segons l'alcalde de Manresa, Valentí Junyent, la societat manresana està "neguitosa" amb el moviment i amb el fet que els 'indignats' hagin convocat una manifestació per aquest divendres. Junyent ha anunciat que s'està treballant per buscar una solució que pugui satisfer les demandes dels 'indignats' i les voluntats de l'Ajuntament. Tot i això, l'alcalde no ha avançat quines mesures es duran a terme per "solucionar" la qüestió dels 'indignats'. De moment, el moviment no ha posat data per aixecar el campament de la Plaça Sant Domènec.
L'alcalde de Manresa, Valentí Junyent, ha assegurat que els 'indignats' són una de les qüestions que més "neguiteja" els ciutadans de la capital del Bages. "Són molts els manresans que s'han dirigit a mi per demanar-me què farem amb el moviment", ha assegurat. En aquest sentit, Junyent ha avançat que s'està treballant per buscar una solució que, segons ell, arribarà la setmana vinent.
La regidora de Seguretat Ciutadana, Olga Sánchez, ha explicat que aquest dimecres l'Ajuntament de Manresa ha mantingut una reunió amb els 'indignats' a través de la Policia Local. De fet, els 'indignats' ja van destacar la bona relació que hi ha entre el moviment, l'Ajuntament de Manresa i la Policia Local. Un fet que, segons ells, s'explica pel comportament pacífic mostrat en tot moment pels acampats.
Primer contacte entre l'Ajuntament i els Mossos d'Esquadra
D'altra banda, Sánchez ha explicat que la reunió d'aquest dijous entre l'Ajuntament de Manresa i els Mossos d'Esquadra també ha servit per conèixer la forma de treballar del cos policial, els comandaments i els serveis de l'Àrea Bàsica Policial del Bages i de la Regió Policial Central.
L'alcalde de Manresa ha destacat la capitalitat que exerceix la seu regional dels Mossos d'Esquadra, situada a la capital del Bages, des d'on es coordinen cinc comarques i el 17'5% del total del territori català. Per la seva banda, el cap de l'Àrea Bàsica Policial del Bages, l'intendent Josep Guillot, ha agraït la visita i l'interès mostrat per l'Ajuntament de Manresa.
El futur dels indignats centra la primera reunió entre l'Ajuntament i Mossos
Política
El moviment no posa data per aixecar el campament de la Plaça Sant Domènec
ARA A PORTADA
-
Economia Els restaurants Slow Food consoliden les Temporades Gastronòmiques del Bages Pere Fontanals
-
-
Societat El Mercat de la Terra de Sant Fruitós reivindica el tomàquet amb gastronomia i activitats familiars Redacció
-
Política El ple rebutja la proposta de Fem Manresa per retirar part de l'asfalt de la plaça Neus Català Pere Fontanals
-
Esports Un recés a correcuita fa girar el ple i Manresa demanarà ser seu de la selecció de bàsquet Pere Fontanals
Publicat el
07 de juliol de 2011 a
les 19:11
Et pot interessar
-
Política
Cardona reclama a Illa suport per rehabilitar el nucli antic, impulsar habitatge i atraure empreses
-
Política
Sant Joan de Vilatorrada reclama retirar el Plater per protegir Collbaix i el sòl agrícola
-
Política
El ple de Manresa aprova reforçar la seguretat i dignificar el passatge Sorribes
-
Política
Niubó visita Sant Fruitós i aborda amb l'Ajuntament les necessitats educatives del municipi
-
Política
Junts topa amb els veïns en demanar la recuperació de l'antic camp de futbol de Sant Pau
-
Política
El ple de Manresa blinda la Festa Major Alternativa
