En relació a la sentència del Tribuna Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) contra Artur Mas, Joana Ortega i Irene Rigau pel judici del 9-N, que els inhabilita per a càrrec públic per 2 anys, 1 any i 9 mesos i 1 any i mig respectivament, el govern municipal de l'Ajuntament de Manresa subscriu el comunicat que ha fet públic l'Assemblea Nacional Catalana (ANC).
Comunicat de l'ANC
El TSJC ha dictat avui la sentència que inhabilita la democràcia a Catalunya. El tribunal ha optat per seguir les directrius polítiques d'un govern central antidemocràtic i ha preferit condemnar les urnes abans que fer justícia.
La sentència no només inhabilita Artur Mas, Joana Ortega i Irene Rigau, també condemna els dos milions de ciutadans que van anar a votar el 9 de novembre de 2014.
L'ANC no accepta una decisió judicial que posa en qüestió els fonaments de l'Estat de Dret, i crida a la ciutadania a preparar-se per acompanyar i defensar les nostres institucions legítimes en els mesos claus d'avui fins al referèndum.
El govern de Manresa subscriu el comunicat de l'ANC sobre la sentència del 9-N
El text fa una crida a la ciutadania "a preparar-se per acompanyar i defensar les nostres institucions legítimes en els mesos claus d'avui fins al referèndum"
- Artur Mas, Joana Ortega i Irene Rigau, després de conèixer la sentència -
- PDeCat
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de març de 2017 a
les 20:25
Actualitzat el
13 de març de 2017 a les
20:31
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
