El Govern ha aprovat impulsar la creació d'una oficina d'atenció ciutadana integrada a la Catalunya Central on fins ara no n'hi havia hagut cap. L'oficina se situarà a la nova seu provisional de la Delegació del Govern, a la plaça del Salt de Manresa, a l'última planta de la Fàbrica l'Aranya.
En total, s'ha aprovat dotar l'Oficina d'Assistència en Matèria de Registre amb onze places, tot i que no suposarà ni l'augment de plantilla ni de pressupost ja que aniran a compte de les places que transferiran els diferents departaments. Una d'aquestes places serà de tècnic superior, dues d'administratiu i vuit llocs singulars d'informador o tramitador. Concretament, Presidència transferirà dues places; Empresa i Treball i Educació, tres cadascun; i Drets Socials, Territori i Salut, una plaça cadascun.
D'altra banda, els serveis d'atenció ciutadana en l'àmbit de les polítiques socials que fins ara es prestaven des de l'Oficina d'Afers Socials i Famílies de Manresa, s'incorporaran a aquesta nova oficina, adscrita a la Delegació Territorial del Govern de la Catalunya Central.
[naciomanresa]
El Govern impulsa una oficina d'atenció ciutadana integrada a la Catalunya Central
Política
Se situarà a la seu provisional de la Delegació del Govern a la plaça del Salt de Manresa, a la Fàbrica l'Aranya
ARA A PORTADA
-
Política Junts i Nacionalista portaran al ple una moció contra el tràfic de drogues a Manresa Pere Fontanals
-
Política La CUP-Fem Manresa vol blindar les subvencions i els contractes municipals davant la corrupció Pere Fontanals
-
Societat El ple de Manresa obrirà la via a comprar el solar de l'Anònima per fer-hi 60 habitatges públics Pere Fontanals
-
Economia Manresa proposa pujar un 2,5% les ordenances fiscals del 2027, la meitat de l'IPC Pere Fontanals
-
Política Ferran Verdejo repeteix com a candidat del PSC del Bages, Berguedà i Solsonès al Congrés Pere Fontanals
Publicat el
16 de gener de 2024 a
les 19:49
Actualitzat el
16 de gener de 2024 a les
20:10
Et pot interessar
-
Política
ERC es replantejaria el vot al POUM de Sant Fruitós si el govern accepta tres condicions
-
Política
Denuncien l'Ajuntament de Castellnou per la filtració d'un document oficial a WhatsApp
-
Política
La CUP de Santpedor rectifica el seu suport a la nova relació de llocs de treball
-
Política
Anjo Valentí també va anar a l'acte del 12 d'octubre a la Guàrdia Civil de Sant Andreu de la Barca
-
Política
A quina mesa electoral del Bages o el Moianès hauré de votar el pròxim 29 de novembre?
-
Política
Alicia Valdés i Núria Alabao debaten a Manresa sobre qui explica el món als joves
