Un moment del punt de trobada de la CUP en joventut. Foto: CUP
Aquest passat dissabte va tenir lloc el Punt de trobada de joventut, organitzat per la CUP, el Jei i el sindicat d'estudiants (Sepc), en el que es van posar sobre la taula els principals temes que preocupen al jovent manresà. Seguint la presentació de 17 punts preparada pel Jei i el Sepc, la vintena d'assistents a l'acte van poder repassar les principals demandes de les joves i els joves manresans, que seran recollides per la CUP i incloses al programa electoral de la candidatura independentista.
Entre les propostes consensuades dissabte, destaquen la lluita per a aconseguir millors connexions (i més barates) amb la Universitat Autònoma, la creació i condicionament d'espais per a la pràctica de l'esport popular, la creació d'un casal de joves autogestionat, el foment del cooperativisme entre les joves i la revocació de les ordenances que limiten l'ús dels espais públics per part del jovent.
Els organitzadors de l'acte valoraren molt positivament l'experiència, tant per l'alta participació com per la qualitat de les aportacions, que varen permetre un debat interessant i fructífer. Aquest Punt de trobada de joventut s'inclou en la campanya de la CUP dirigida a fer un programa electoral participatiu i consensuat amb els diversos moviments socials de la ciutat.
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de març de 2011 a
les 17:10
Et pot interessar
-
Política
«S'hauria d'inaugurar un espai esportiu, no una placa»: la CUP no va a l'acte de la Pista Castell
-
Política
La CUP-Fem Manresa reclama més pressió a la Generalitat per dignificar la residència de la Font
-
Política
Junts Manresa denuncia que els nous carrers del Guimerà incompleixen la normativa per a cecs
-
Política
Manresa prem l'accelerador pel nou pavelló del Congost amb l'objectiu de licitar-lo al setembre
-
Política
El microbús del Centre Històric es posarà en marxa el 15 de juny
-
Política
Junts Manresa condemna l'agressió racista i rebutja «l'assenyalament polític»
