[municipalsinformacional2]
El Partit Comunista del Poble de Catalunya (PCPC) presentarà la seva candidatura a les eleccions municipals en un acte públic el proper dissabte a 2/4 de 12 del migdia davant del local social de la urbanització de Les Pinedes de Castellnou de Bages.
Durant l'acte, el candidat a l'alcaldia Ivà Guillaumet Cornet, presentarà els membres de la llista i les prioritats de la candidatura, que té la defensa de la classe obrera com a eix principal en totes les seves propostes.
L'acte comptarà amb la intervenció del secretari general del PCPC Enric Lloret i d'altres membres destacats del partit.
El Partit Comunista del Poble de Catalunya presentarà la seva candidatura a Castellnou dissabte
Durant l'acte, el candidat a l'alcaldia Ivà Guillaumet Cornet, presentarà els membres de la llista i les prioritats de la candidatura
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de maig de 2023 a les 21:17
Et pot interessar
-
Política Sant Fruitós de Bages tanca l'exercici 2024 amb més romanent de tresoreria
-
Política La Jornada Catalana de la Mobilitat que es farà a Manresa ja registra més de 250 inscrits
-
Política Fem Manresa proposa accions per revitalitzar el mercat dels pagesos de la plaça Major
-
Política La PAHC Bages s'adhereix a la nova Confederació d'Habitatge de Catalunya
-
Política Un centenar de persones participen a la primera Festa de la Rosa del PSC del Moianès
-
Política Alumnes de Manresa clamen per la república al pas de Felip VI a Mauthausen