[municipals2023_m]
La sala de plens de l'Ajuntament de Sant Fruitós de Bages serà l'escenari aquest dissabte 17 de juny, a les 12 del migdia, de la sessió constitutiva de la corporació municipal després de les eleccions del 28 de maig, on prendran possessió els tretze regidors electes i s'escollirà, en una única votació, el futur alcalde.
Per tal que tothom qui ho desitgi pugui seguir la sessió, s'emetrà en directe en format audiovisual a través de YouTube.
Paral·lelament, també s'obrirà a tots els veïns el Teatre Casal Cultural per tal de poder seguir aquesta emissió en pantalla de grans dimensions. Les portes del teatre s'obriran a 2/4 de 12 del migdia i no és necessari reservar entrada prèviament.
El ple de constitució del nou Ajuntament de Sant Fruitós es podrà seguir des del Teatre Casal Cultural
Com a tots els consistoris, se celebrarà dissabte a partir de les 12 del migdia
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de juny de 2023 a
les 12:08
Actualitzat el
14 de juny de 2023 a les
12:40
Et pot interessar
-
Política
L'Ajuntament de Santpedor condemna els aldarulls al ple, però rebutja discursos feixistes i d'odi
-
Política
La CUP de Santpedor carrega contra l'alcalde i la policia pels fets del ple de dimarts
-
Política
Poble Lliure denuncia que els partits «silencien» casos de transfuguisme cap a Aliança Catalana
-
Política
Vídeos: seqüència prèvia a la detenció durant el ple de Santpedor amb Aliança Catalana
-
Política
La presa de possessió del regidor d'Aliança Catalana a Santpedor acaba amb un detingut
-
Política
«Benvingut Mr. Aloy»: la Mion rebrà l'Alcalde als Barris amb ironia i crítica veïnal
