Ple de l'Ajuntament de Manresa. Foto: Estefania Escolà
La coincidència de la festa de la Llum amb el tercer dilluns de mes (coincidència prou comuna per altra part) ha fet que el ple d'aquest febrer se celebri en dimarts. Sobre el paper serà un ple poc mogut pel que fa a proposicions ja que només CUP ha presentat una moció a favor del dret a l'habitatge i de prevenció dels desnonaments i PxC, en la seva línia, sobre la priorització de les ajudes individualitzades. Com és habitual Manresainfo.cat farà la transmissió del ple des de poc abans de les 8 del vespre mitjançant una finestra twitter amb l'etiqueta #PleManresa que pot emprar qualsevol usuari d'aquesta xarxa social per dir-hi la seva.
Alguna documentació:
El Ple de Manresa debatrà els desnonaments i les prioritats de les ajudes socials
Només CUP i PxC presentaran proposicions a un ple desplaçat per la Llum
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de febrer de 2011 a
les 23:37
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
