El ple de l'Ajuntament de Manresa s'ha compromès aquest dijous davant el Consell dels Infants a oferir el suport necessari per a que els consellers puguin dur a terme les seves propostes "sempre que hi hagi disponibilitat pressupostària per fer-ho possible".
De fet, l'Ajuntament està pendent de començar l'elaboració del segon Pla de la Infància i l'Adol·lescència de Manresa, tal i com ha explicat la regidora Mercè Rosich, "i volem fer-ho incorporant la visió dels infants a través del treball dels consellers i conselleres infantils".
Abans, els portaveus del Consell dels Infants, l'Ariadna Vergés i en Moisès Navarro, s'han mogut amb desinvoltura davant el micròfon per reclamar que l'Ajuntament faci cas a les seves demandes "i que quan una cosa no es pugui fer, ens expliquin perquè no".
La presència del Consell dels Infants al ple es repeteix cada novembre coincidint amb la celebració del Dia del Dret dels Infants, que cau en el dia 20.
El ple es compromet davant el Consell d'Infants a tenir-los en compte
Elaborarà el segon Pla de la Infància i l'Adol·lescència incorporant la visió dels infants a través dels consellers i conselleres
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de novembre de 2017 a
les 23:20
Actualitzat el
16 de novembre de 2017 a les
23:24
Et pot interessar
-
Política
ERC denuncia «transfuguisme» per l'entrada de Jordi Soteras al ple de Santpedor
-
Política
L'Ajuntament de Manresa critica la decisió judicial de mantenir el llançament del Bloc 8
-
Política
Crida a concentrar-se a Santpedor contra l'entrada d'Aliança Catalana al consistori
-
Política
Front municipal contra el PSC per l'esbroncada al ple de residus de Sant Joan
-
Política
Jéssica Albiach dona suport a la plataforma Per un Moià Viu contra l'ampliació de l'escorxador
-
Política
La Mion-Puigberenguer serà la protagonista de l'onzena jornada de L'Alcalde als Barris
