El ple de l'Ajuntament de Manresa s'ha compromès aquest dijous davant el Consell dels Infants a oferir el suport necessari per a que els consellers puguin dur a terme les seves propostes "sempre que hi hagi disponibilitat pressupostària per fer-ho possible".
De fet, l'Ajuntament està pendent de començar l'elaboració del segon Pla de la Infància i l'Adol·lescència de Manresa, tal i com ha explicat la regidora Mercè Rosich, "i volem fer-ho incorporant la visió dels infants a través del treball dels consellers i conselleres infantils".
Abans, els portaveus del Consell dels Infants, l'Ariadna Vergés i en Moisès Navarro, s'han mogut amb desinvoltura davant el micròfon per reclamar que l'Ajuntament faci cas a les seves demandes "i que quan una cosa no es pugui fer, ens expliquin perquè no".
La presència del Consell dels Infants al ple es repeteix cada novembre coincidint amb la celebració del Dia del Dret dels Infants, que cau en el dia 20.
El ple es compromet davant el Consell d'Infants a tenir-los en compte
Elaborarà el segon Pla de la Infància i l'Adol·lescència incorporant la visió dels infants a través dels consellers i conselleres
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de novembre de 2017 a les 23:20
Actualitzat el 16 de novembre de 2017 a les 23:24
Et pot interessar
-
Política
Sant Fruitós de Bages aprova un pressupost de 14,8 milions centrat en contenir la despesa
-
Política
Santpedor aprova la taxa de residus del 2026 i avala diversos canvis en serveis municipals
-
Política
Santpedor reestructura el cartipàs municipal en un escenari de govern en minoria
-
Política
Jordi Rojas deixa l'acta de regidor pel trencament del govern de Santpedor
-
Política
Mor Carles Esclusa, exregidor per ERC i expresident del Cercle Artístic de Manresa
-
Política
Sergi Perramon crea Avenç Nacionalista i l'ofereix per a una candidatura conjunta de cara a 2027
