El ple de l'Ajuntament de Manresa s'ha compromès aquest dijous davant el Consell dels Infants a oferir el suport necessari per a que els consellers puguin dur a terme les seves propostes "sempre que hi hagi disponibilitat pressupostària per fer-ho possible".
De fet, l'Ajuntament està pendent de començar l'elaboració del segon Pla de la Infància i l'Adol·lescència de Manresa, tal i com ha explicat la regidora Mercè Rosich, "i volem fer-ho incorporant la visió dels infants a través del treball dels consellers i conselleres infantils".
Abans, els portaveus del Consell dels Infants, l'Ariadna Vergés i en Moisès Navarro, s'han mogut amb desinvoltura davant el micròfon per reclamar que l'Ajuntament faci cas a les seves demandes "i que quan una cosa no es pugui fer, ens expliquin perquè no".
La presència del Consell dels Infants al ple es repeteix cada novembre coincidint amb la celebració del Dia del Dret dels Infants, que cau en el dia 20.
El ple es compromet davant el Consell d'Infants a tenir-los en compte
Elaborarà el segon Pla de la Infància i l'Adol·lescència incorporant la visió dels infants a través dels consellers i conselleres
ARA A PORTADA
-
Apareix el jove desaparegut al Santuari del Far: ha estat voltant sol més d'una setmana Marc Orts i Cussó
-
-
L'Ajuntament de Manresa allarga fins divendres l'estada de la família Ungureanu a l'Alberg Pere Fontanals
-
Docents per l'Habitatge denuncia que 10 infants del Bages afronten desnonaments imminents aquesta setmana Redacció
-
«Norma» de Bellini arribarà al Kursaal en una nova producció de la Fundació Òpera Catalunya Redacció
Publicat el
16 de novembre de 2017 a
les 23:20
Actualitzat el
16 de novembre de 2017 a les
23:24
Et pot interessar
-
Política
La CUP inicia a Manresa la campanya Ara parla el País amb una enquesta popular
-
Política
Les Escodines acollirà el 12 de març la propera jornada de L'alcalde als barris
-
Política
El Bages i el Moianès concentren 84,6 milions als pressupostos: consulta les inversions
-
Política
Sant Vicenç de Castellet aprova la nova comissaria amb una inversió de 616.000 euros
-
Política
La consellera Núria Parlon visita Sant Joan de Vilatorrada per tractar qüestions de seguretat
-
Política
Sant Fruitós de Bages obre una votació popular per batejar quatre parcs de Pineda
