En el marc del vint-i-quatrè aniversari de la revista El Pou de la gallina, aquest proper divendres, 6 de maig, a les vuit del vespre, a la sala d'actes de la casa Lluvià (Col·legi d'Arquitectes), la revista mensual manresana d'informació i opinió organitza, conjuntament amb la Federació d'Associacions de Veïns de Manresa, el debat Deu preguntes per a deu candidats, amb els deu caps de llista de les formacions que es presenten a Manresa: Robert Ara (SI), Josep Camprubí (PSC), Pere Culell (ERC), Xavier Javaloyes (PP), Valentí Junyent (CiU), Adam Majó (CUP), Joan Porras (MoVeM), Albert Pericas (PxC), Xavier Rubio (ICV) i Joan Soler (Manresans).
Aquest format de debat va ser iniciat fa vuit anys per la revista amb l'objectiu que tots els alcaldables s'interpel·lessin entre ells en públic en un format àgil, espontani i dinàmic.
Un cop acabat el debat, es farà el lliurament dels setzens Premis Oleguer Bisbal, escollits com sempre per votació popular entre els lectors de la revista. Els guardons d'aquest any, modelats com sempre sobre el personatge creat pel dibuixant Manel Fontdevila, s'atorguen a l'actor Xavier Mestres (Premi Oleguer Bisbal 2011 al manresà d'actualitat); a l'exdirector de l'Esbart Manresà Vicenç Orriols i Espunyes (Premi Oleguer Bisbal 2011 al manresà del Pou), i al sardanista Lenadre Fusté i Bosch (Premi Oleguer Bisbal 2011 al manresà més manresà).
L'acte es clourà amb un brindis pel futur de la revista.
El Pou i la FAVM preparen el debat electoral de divendres
Acabat el debat es lliuraran els setzens premis Oleguer Bisbal a Xavier Mestres, Vicenç Orriols i Leandre Fusté
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de maig de 2011 a
les 22:02
Et pot interessar
-
Política
Els Comuns portaran al Parlament més de 3.100 signatures pel servei d'ictus 24 hores a Manresa
-
Política
Junts per Manresa avala que Bacardit iniciï converses per intentar una llista conjunta de cara a 2027
-
Política
L'Ajuntament de Manresa reforça la seva projecció internacional amb visites de treball a Itàlia
-
Política
Sant Vicenç de Castellet preveu estrenar la primera línia de bus urbà passat l'estiu
-
Política
Fem Manresa denuncia al Parlament el col·lapse de Rodalies i reclama mesures urgents
-
Política
Castellbell i el Vilar reorganitza tres regidories del govern sense canvis globals
