En el marc del vint-i-quatrè aniversari de la revista El Pou de la gallina, aquest proper divendres, 6 de maig, a les vuit del vespre, a la sala d'actes de la casa Lluvià (Col·legi d'Arquitectes), la revista mensual manresana d'informació i opinió organitza, conjuntament amb la Federació d'Associacions de Veïns de Manresa, el debat Deu preguntes per a deu candidats, amb els deu caps de llista de les formacions que es presenten a Manresa: Robert Ara (SI), Josep Camprubí (PSC), Pere Culell (ERC), Xavier Javaloyes (PP), Valentí Junyent (CiU), Adam Majó (CUP), Joan Porras (MoVeM), Albert Pericas (PxC), Xavier Rubio (ICV) i Joan Soler (Manresans).
Aquest format de debat va ser iniciat fa vuit anys per la revista amb l'objectiu que tots els alcaldables s'interpel·lessin entre ells en públic en un format àgil, espontani i dinàmic.
Un cop acabat el debat, es farà el lliurament dels setzens Premis Oleguer Bisbal, escollits com sempre per votació popular entre els lectors de la revista. Els guardons d'aquest any, modelats com sempre sobre el personatge creat pel dibuixant Manel Fontdevila, s'atorguen a l'actor Xavier Mestres (Premi Oleguer Bisbal 2011 al manresà d'actualitat); a l'exdirector de l'Esbart Manresà Vicenç Orriols i Espunyes (Premi Oleguer Bisbal 2011 al manresà del Pou), i al sardanista Lenadre Fusté i Bosch (Premi Oleguer Bisbal 2011 al manresà més manresà).
L'acte es clourà amb un brindis pel futur de la revista.
El Pou i la FAVM preparen el debat electoral de divendres
Acabat el debat es lliuraran els setzens premis Oleguer Bisbal a Xavier Mestres, Vicenç Orriols i Leandre Fusté
ARA A PORTADA
-
Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals
-
Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals
-
El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals
-
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
Publicat el 04 de maig de 2011 a les 22:02
Et pot interessar
-
Política
Cardona congela taxes i impostos municipals de cara a 2026 i només apuja un 2,5% l'IBI per l'IPC
-
Política
Els cims del Bages s'il·luminen per recordar els vuit anys de la proclamació de la República
-
Política
El PSC celebra la Festa de la Rosa a Castellnou i enceta el camí cap a les municipals del 2027
-
Política
Turons i cims del Bages s'il·luminaran amb farells per reivindicar la proclamació de la República
-
Política
De la ZBE a la «pujada d'impostos»: la marxa lenta que no arrenca a Manresa
-
Política
Cardona presenta un projecte de 12,5 milions per transformar i revitalitzar el seu nucli antic
