En el marc del vint-i-quatrè aniversari de la revista El Pou de la gallina, aquest proper divendres, 6 de maig, a les vuit del vespre, a la sala d'actes de la casa Lluvià (Col·legi d'Arquitectes), la revista mensual manresana d'informació i opinió organitza, conjuntament amb la Federació d'Associacions de Veïns de Manresa, el debat Deu preguntes per a deu candidats, amb els deu caps de llista de les formacions que es presenten a Manresa: Robert Ara (SI), Josep Camprubí (PSC), Pere Culell (ERC), Xavier Javaloyes (PP), Valentí Junyent (CiU), Adam Majó (CUP), Joan Porras (MoVeM), Albert Pericas (PxC), Xavier Rubio (ICV) i Joan Soler (Manresans).
Aquest format de debat va ser iniciat fa vuit anys per la revista amb l'objectiu que tots els alcaldables s'interpel·lessin entre ells en públic en un format àgil, espontani i dinàmic.
Un cop acabat el debat, es farà el lliurament dels setzens Premis Oleguer Bisbal, escollits com sempre per votació popular entre els lectors de la revista. Els guardons d'aquest any, modelats com sempre sobre el personatge creat pel dibuixant Manel Fontdevila, s'atorguen a l'actor Xavier Mestres (Premi Oleguer Bisbal 2011 al manresà d'actualitat); a l'exdirector de l'Esbart Manresà Vicenç Orriols i Espunyes (Premi Oleguer Bisbal 2011 al manresà del Pou), i al sardanista Lenadre Fusté i Bosch (Premi Oleguer Bisbal 2011 al manresà més manresà).
L'acte es clourà amb un brindis pel futur de la revista.
El Pou i la FAVM preparen el debat electoral de divendres
Acabat el debat es lliuraran els setzens premis Oleguer Bisbal a Xavier Mestres, Vicenç Orriols i Leandre Fusté
Ara a portada
-
Cultura i Mitjans Les Caramelles de Súria, guardonades en els Premis Josep Anselm Clavé del Cant Coral Redacció
-
Economia Grup Llobet s'alia amb Transgourmet Ibérica per fer més competitives les seves botigues Redacció
-
-
Societat Crida manresana per trobar fotografies relacionades amb la Via de Sant Ignasi i les Escodines Redacció
-
Publicat el 04 de maig de 2011 a les 22:02
Et pot interessar
-
Política Dissabte començarà el període de votacions del pressupost participatiu de Sant Fruitós
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana
-
Política L'Ajuntament de Navàs aprova el pressupost més elevat de la seva història
-
Política La Generalitat farà obres de millora a les estacions d'autobús de Manresa i de Navàs