El PP s'ha marcat un cop d'efecte de cara a les eleccions municipals de maig a Manresa amb la presentació com a cap de llista de Josep Lluís Javaloyes, que ja va ser regidor dels populars a Sant Joan de Vilatorrada, i que és germà de Xavier Javaloyes, el popular que ha ocupat la cadira de regidor a Manresa durant més anys després del franquisme, concretament vint, de 1995 a 2015.
Des d'aquell últim mandat de Xavier Javaloyes, el PP ja no ha tornat a tenir representant al ple municipal de Manresa. En les dues últimes comtesses electorals a les que es va presentar no va obtenir els vots suficients per entrar a l'Ajuntament.
Ara, el partit espanyolista ho tornarà a intentar amb Josep Lluís Javaloyes, que ha estat regidor a Sant Joan de Vilatorrada durant vuit anys, del 2011 al 2019, i que també es va presentar a les eleccions de 2019, però no va obtenir representació.
Josep Lluís Javaloyes té 62 anys i és resident a Sant Joan de Vilatorrada. De formació és Criminòleg i té un màster de ciberdelinqüència. Laboralment ha treballat en el sector privat, tant per compte propi com per a tercers. És afiliat al PP des de 1983. Actualment, n'és el president de la Junta Local de Manresa i coordinador del partit al Bages i al Moianès.
El PP es presentarà a les eleccions de Manresa amb Josep Lluís Javaloyes d'alcaldable
Ha estat regidor a Sant Joan de Vilatorrada entre 2011 i 2019, i és germà del Xavier, que durant 20 anys va ser regidor popular a la ciutat
Ara a portada
-
-
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Societat «No és fàcil sortir de l'anonimat, però teníem clar que aquest llibre el fèiem en un sentit col·lectiu» Aina Font Torra
-
Economia L'escola Joncadella de Sant Joan de Vilatorrada guanya un Premi Pilarín Bayés de contes Redacció

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 25 de gener de 2023 a les 21:52
Actualitzat el 25 de gener de 2023 a les 21:57
Et pot interessar
-
Política L'Ajuntament de Navàs aprova el pressupost més elevat de la seva història
-
Política La Generalitat farà obres de millora a les estacions d'autobús de Manresa i de Navàs
-
Política Sant Vicenç defensa la seva gestió del padró després de la intervenció de la regidora Clotet en el ple de Manresa
-
Política Aloy a Bacardit: «Ja sé que no li agrado gens, però jo també l'he d'aguantar»