El Vicepresident del Congrés espanyol, Jorge Fernández Díaz, el Secretari General del PP a Catalunya i número 2 per Barcelona, Jordi Cornet, el número 4 per la mateixa demarcació, Pere Calbo, i el regidor de Manresa i candidat 27, Xavier Javaloyes, compartiran míting en l'acte central que el PP portarà a terme aquest proper dimecres a 2/4 de 8 del vespre a l'Hotel Pere III de Manresa.
Durant tot el dimecres, regidors i càrrecs comarcals de la formació seran a la plaça Sant Domènec en una carpa de campanya per atendre els ciutadans.
El PP porta Jorge Fernández Díaz a Manresa
Política
Compartirà míting amb Jordi Cornet, Pere Calbo i Xavier Javaloyes en un míting dimecres a l'Hotel Pere III
ARA A PORTADA
-
Successos Commoció i mala maror a Manresa per un homicidi a ganivetades al carrer Sant Jaume Pere Fontanals
-
Successos Allau de convocatòries de concentracions per l'homicidi del carrer Sant Jaume Pere Fontanals
-
Successos Junts reclama «seguretat, convivència, ordre i esperança» després de l'homicidi de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Successos Les mesquites de Manresa condemnen l'homicidi del carrer Sant Jaume i demanen evitar rumors Pere Fontanals
-
Publicat el
23 de novembre de 2010 a
les 14:45
Et pot interessar
-
Política
El PP de Manresa reclama «reaccionar» després de l'homicidi de Carles Vilajosana
-
Política
Víctor Alexandre clourà la 17a Marxa de Torxes per la Independència de Manresa
-
Política
Denuncien davant la Guàrdia Urbana de Manresa un mural de la Festa Major Alternativa
-
Política
Lakshmi Roset atribueix a l'extrema dreta els comentaris masclistes per «dissuadir» les dones
-
Política
Sílvia Orriols crema durant la Festa Major Alternativa de Manresa
-
Política
Centenars de comentaris sexualitzats sobre la regidora de la CUP de Moià després d'un vídeo polític a les xarxes
