[municipalsinformacional2]
El candidat del PP a les eleccions municipals de Sant Joan de Vilatorrada, Anastasio Fernández, ha proposat la instal·lació de tres molins d'energia eòlica al municipi per al subministrament dels equipaments locals, en l'acte de presentació que ha fet aquest divendres a Cal Gallifa davant d'una quarantena d'assistents.
Fernández també ha assegurat que si assoleix l'alcaldia instal·larà escales mecàniques per connectar el nucli de Sant Joan amb els barris que tenen les cotes més altes, o que potenciarà la gestió pròpia de residus, "que estalviarà diners en comparació a l’actual" i "generarà deu nous llocs de treball".
El candidat, molt llançat a fer propostes, també ha assegurat que tirarà endavant apartaments o pisos tutelats per a la gent gran, la creació d'una aplicació per a mòbil perquè "el comerç local pugui penjar-hi les seves ofertes" o, a nivell d'urbanisme, la creació d'una rotonda a la sortida de la Pirelli i l'arranjament de la plaça del final del carrer Lluís Companys.
A l'acte, han acompanyat a Fernández el secretari general del PP a Catalunya, Santi Rodríguez, el coordinador del PP al Bages, Josep Lluís Javaloyes i la número 2 de la llista a Sant Joan, Mercè Gil.
El PP proposa instal·lar tres molins d'energia eòlica a Sant Joan de Vilatorrada
El candidat Anastasio Fernández també farà instal·lar escales mecàniques per arribar als barris alts del municipi
ARA A PORTADA
Publicat el 01 d’abril de 2023 a les 20:16
Actualitzat el 01 d’abril de 2023 a les 20:22
Et pot interessar
-
Política
Una xerrada sobre el biogàs continuarà el debat ciutadà pel model de poble que vol Moià
-
Política
Les bicicletes del Baik tindran un segon punt de reparació i magatzem al Centre Històric
-
Política
L'Ajuntament de Manresa comença a instal·lar els senyals de la nova ZBE
-
Política
Súria aprova un pressupost de 8,8 milions per al 2026, amb menys inversió que enguany
-
Política
La nova ZBE de Manresa ja és una realitat malgrat les queixes de l'oposició
-
Política
Manresa acollirà un nou taller ferroviari de Renfe amb una inversió de 40 milions d'euros
