El PSC de Manresa ha posat en marxa aquest cap de setmana una de les accions bàsiques de la seva campanya electoral: els porta a porta. Una trentena de militants i simpatitzants han començar a recórrer diferents barris de la ciutat, trucant a totes les portes, per parlar amb els veïns i lliurar-los un clavell i una bossa amb material de campanya. En aquesta acció hi participa el propi alcalde i candidat a la reelecció, Josep Camprubí.
"Els porta a porta formen part de la identitat dels socialistes de Manresa, i hi ha molts ciutadans que ja ens esperen quan arriba una campanya electoral", afirma Camprubí, que afegeix que "la gent agraeix que parlis amb ells cara a cara". El candidat reconeix que "certament, aquesta acció té per objectiu demanar el vot", però també aclareix que, durant els darrers quatre anys, el PSC ja ha visitat diferents barris casa per casa "fora d'èpoques electorals, només pel desig de parlar amb els veïns i recollir les seves inquietuds".
Visites fins el proper cap de setmana
Entre els barris que han visitat els socialistes aquest cap de setmana hi ha Sant Pau, la Guia, la Mion, la Parada Vella i Nova i part de la Sagrada Família. Durant els propers dies els porta a porta del PSC arribaran a més barris de la ciutat, i culminaran el proper cap de setmana a la Font dels Capellans, el Xup i la Balconada.
El PSC de Manresa visita la ciutadania «porta a porta»
Josep Camprubí, alcalde de Manresa i candidat del PSC a la reelecció, afirma que "les campanyes de proximitat són un tret identitari dels socialistes de Manresa"
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de maig de 2011 a
les 19:19
Et pot interessar
-
Política
Manresa i la Generalitat busquen reactivar els terrenys de Pirelli en una reunió a Milà
-
Política
El Casal Alimara tornarà a bategar per «guanyar el futur» de Manresa
-
Política
La FMA Manresa impulsa una nova geganta per recordar la lluita obrera femenina
-
Política
Sergi Perramon desmenteix Sílvia Orriols: «No és veritat que els oferís anar en coalició»
-
Política
El Govern injecta 4 milions d'euros per a la rehabilitació de la Fàbrica Nova de Manresa
-
Política
Castellbell i el Vilar regula l'ús dels patinets elèctrics amb una nova ordenança
