La portaveu socialista de ‘Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada, Elia Tortolero, alerta en un comunicat acompanyat de testimoni gràfic del preocupant estat de precarietat en què es troben els cotxes de la patrulla municipal. Avisa que els dos vehicles circulen amb la ITV caducada des de principis del passat mes de juliol, i que a cap dels cotxes els funcionen els rotatius d'emergència.
Segons Tortolero, la despreocupació del govern municipal i, en concret, de la regidoria de Seguretat Ciutadana és total i absoluta. "No hi ha cap excusa per a permetre que un cotxe patrulla circuli sense la ITV al dia", afirma Tortolero en referència a la regidoria de Seguretat Ciutadana, i adverteix que "amb la seva despreocupació, el govern municipal li resta autoritat al cos de policia davant de la ciutadania". A banda d'aquest fet, la cap dels socialistes de Sant Joan afirma que a cap dels dos vehicles li funcionen els rotatius d'emergència, fet que limita les tasques i intervencions del cos municipal.
Els socialistes tornen a fixar el punt de mira en la situació de la Policia Local, de la qual afirmen que va a pitjor amb el pas dels mesos. "No només no s'ha posat remei a la precarietat laboral dels empleats, sinó que ara sumem també les precarietats tècniques amb que han de fer la seva feina", sentència Tortolero.
El grup municipal socialista demana que el govern actuï amb rapidesa i eficàcia per revertir aquesta situació, i recorda al regidor Jordi Gesé que "fer circular la patrulla municipal amb vehicles sense la ITV en regla no és la millor manera de donar exemple".
El PSC de Sant Joan assegura que demanarà responsabilitats polítiques al proper ple municipal per aclarir com s'ha arribat a aquest punt.
El PSC de Sant Joan alerta que els vehicles de la policia local tenen la ITV caducada
Explica també que a cap dels cotxes els funcionen els rotatius d'emergència.
ARA A PORTADA
Publicat el 04 d’agost de 2017 a les 01:15
Actualitzat el 04 d’agost de 2017 a les 01:20
Et pot interessar
-
Política
Sant Fruitós de Bages aprova un pressupost de 14,8 milions centrat en contenir la despesa
-
Política
Santpedor aprova la taxa de residus del 2026 i avala diversos canvis en serveis municipals
-
Política
Santpedor reestructura el cartipàs municipal en un escenari de govern en minoria
-
Política
Jordi Rojas deixa l'acta de regidor pel trencament del govern de Santpedor
-
Política
Mor Carles Esclusa, exregidor per ERC i expresident del Cercle Artístic de Manresa
-
Política
Sergi Perramon crea Avenç Nacionalista i l'ofereix per a una candidatura conjunta de cara a 2027
