Felip González, el líder del PSC a Manresa s'ha mostrat satisfet dels resultats obtinguts a la capital del Bages després que hagi pujat de 3 a 4 regidors i hagi "incrementat en el 50% els vots" respecte dels resultats de 2015.
El cap de llista socialista ha felicitat "els dos partits guanyadors" de les eleccions a Manresa en el que ha valorat com "un empat tècnic" -ERC ha guanyat a Junts per Manresa d'11 vots- i ha posat en valor la feina feta pel seu grup municipal "a favor del diàleg" durant aquests últims quatre anys.
"Ara és hora de pair els resultats", ha assegurat, "i felicitar tot el meu equip de campanya per la feina feta".
[municipals2019]MUN08113[/municipals2019]
El PSC guanya un regidor i posa en valor el seu increment del 50% en vots
Felip González felicita "els dos partits guanyadors" i destaca la feina feta pel seu grup "a favor del diàleg"
ARA A PORTADA
-
Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística Pere Fontanals
-
-
Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés Pere Fontanals
-
Els pagesos de la Catalunya Central celebren una collita de cereal «espectacular», però que pot ser «ruïnosa» pels preus Pere Fontanals
-
Publicat el 26 de maig de 2019 a les 22:31
Et pot interessar
-
Política Un centenar de veïns es concentren a Moià per frenar la tramitació de la planta de biogàs
-
Política Moià: la diferència d'emprendre sense deutes a caixa
-
Política Castellbell i el Vilar prepara el relleu en la gestió de l'aigua a Mas Enric-Can Prat
-
Política Socialistes del territori demanen mesures assequibles per dignificar les urbanitzacions
-
Política Queixes sobre urbanisme, habitatge i mobilitat centren l'atenció de la Síndica a Manresa
-
Política Moià porta a ple la cessió dels terrenys per a la planta de biogàs en plena oposició veïnal