El Partit dels Socialistes de Catalunya i les seves Joventuts han celebrat aquest dimarts al vespre el seu acte de campanya del Bages per a les eleccions del proper 10-N al Pont de Vilomara. Envoltats d'una setantena de persones, la sala de cultura ha acollit una taula rodona amb els alcaldes Enric Campás, Albert Coberó i la senadora i candidata Elia Tortolero.
Presentat pel primer secretari de les JSC a les Comarques Centrals, Àngel Sáez, els socialistes es presenten com "l'únic partit capaç de defensar el diàleg a Catalunya i garantir un govern de progrés després del 10-N". Tortolero, Campás i Coberó han parlat de municipalisme, de la situació a Catalunya i de la importància d'aquestes eleccions.
L'acte ha acabat amb la intervenció del Primer Secretari del PSC al Bages, Berguedà i Solsonès, Cristòfol Gimeno que ha augurat uns bons resultats pels socialistes i "un futur d'èxits per al socialisme a la Catalunya Central de la mà dels joves alcaldes i regidors socialistes".
El PSC i les JSC celebren el seu acte de campanya al Bages amb Tortolero, Campás i Coberó
L'acte ha tingut lloc aquest dimarts al vespre el Pont de Vilomara amb una setantena de persones de públic
Ara a portada
-
-
Plans La Moreneta tornarà a sobrevolar l'Abadia de Montserrat amb motiu del dia de la Mare de Déu Redacció
-
Societat La Sareb insta la Plataforma dels Aliments de Manresa a marxar de la carretera de Vic Pere Fontanals
-
Política Aliança Catalana denuncia als Mossos l'assenyalament públic que va patir la diada de Sant Jordi Pere Fontanals
-
Publicat el 05 de novembre de 2019 a les 23:14
Actualitzat el 06 de novembre de 2019 a les 14:16
Et pot interessar
-
Política Dissabte començarà el període de votacions del pressupost participatiu de Sant Fruitós
-
Política «Manresa serà la tomba del feixisme» davant la parada de Sant Jordi d'Aliança Catalana
-
Política L'Ajuntament de Navàs aprova el pressupost més elevat de la seva història
-
Política La Generalitat farà obres de millora a les estacions d'autobús de Manresa i de Navàs