El grup municipal del PSC a l'Ajuntament de Manresa ha emès un comunicat en el qual felicita el nou alcalde, Marc Aloy, i li desitja un mandat "ple d'encerts". Cal recordar que, en una decisió sense precedents a Manresa, els regidors socialistes no han pres part aquest dissabte en el ple d'investidura de Marc Aloy com a nou alcalde de la ciutat. Una decisió que el propi alcalde ha confessat que li dolia.
[noticia]91882[/noticia]
El portaveu del grup municipal del PSC, Felip González, ha assegurat que la decisió de no prendre part en el ple "no s'han pres en calent, i que tenen una argumentació tan clara i legítima com la d'Aloy i la del seu nou govern municipal de mantenir un esdeveniment institucional tan rellevant en un escenari que seguim pensant que no era l'adient, tal i com va quedar clar dimarts passat en el molt més que digne ple de comiat de l'alcalde Junyent”.
Malgrat aquest primer desencontre, el grup municipal del PSC es mostra disposat a "girar full a l'incident" i a partir d'avui mateix tornen a ser on "sempre són les formacions amb vocació de govern: en una predisposició sincera de col·laboració institucional volgudament constructiva per a una Manresa de tothom", ha conclòs González.
El PSC Manresa es mostra disposat a «girar full» per la seva absència al ple d'investidura d'Aloy
Felip González, però, insisteix que la seva decisió és "tan clara i legítima" com la de l'alcalde de mantenir l'acte al Kursaal
ARA A PORTADA
-
Estabilitzat l'incendi agrícola de Sant Fruitós després d'afectar camps prop de la C-25 Pere Fontanals
-
La Seu de Manresa s'incorpora a la Nit de les Esglésies, que manté l'Estany entre els espais participants Redacció
-
-
El grup municipal Nacionalista demana explicacions per l'asfaltatge de la plaça Neus Català Redacció
Publicat el
27 de juny de 2020 a
les 17:07
Et pot interessar
-
Política
Sant Fruitós sotmet a votació 16 propostes en uns nous pressupostos participatius
-
Política
Montserrat Noguera serà la cap de llista del PSC a Monistrol de Montserrat
-
Política
Moià aprova el document tècnic que defineix la futura rehabilitació de Les Faixes II
-
Política
El Consell Comarcal del Bages reivindica tres anys de mandat amb el 75,5% del pla executat
-
Política
ERC Bages reivindica haver aconseguit més de 5,6 milions en inversions a la comarca
-
Política
Albert Dalmau aborda a Cardona els reptes d'habitatge, nucli històric i ocupació
