[municipals2023_m]
El PSC Manresa proposa "un diàleg entre les forces amb vocació de govern que en algun moment de la història hagin tingut l'alcaldia de la ciutat", o sigui, un govern entre ells mateixos i ERC i Junts. El cap de llista socialista, Anjo Valentí, assegura que ciutat la necessita "un govern fort, lleial i cohesionat, amb capacitat de gestionar un programa rigorós i realista".
Tot plegat, perquè pugui fer front "als grans reptes que té per endavant la ciutat", i també "al descontentament que ha motivat l'elevada abstenció". Per això, Valentí dubta que això sigui possible "només" amb una "reedició del que ja hem vist des del 2016 amb els mateixos socis". El candidat assegura que cal "donar conjuntament resposta del perquè de la baixada de participació en aquestes darreres eleccions"
El PSC recorda que "continuem negociant amb ERC, com a partit guanyador d'aquestes eleccions" amb una nova reunió que tindrà lloc aquest dimecres, i s'obre a establir contactes "amb altres representants de partits, exceptuant l'extrema dreta, tal com així els hem exposat directament".
[noticia]110049[/noticia]
[noticia]110039[/noticia]
[municipals2023]MUN08113[/municipals2023]
El PSC proposa iniciar un diàleg a tres a Manresa amb ERC i Junts
Anjo Valentí assegura que la ciutat necessita "un govern fort, lleial i cohesionat, amb capacitat de gestionar un programa rigorós i realista"
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de juny de 2023 a les 20:27
Et pot interessar
-
Política
La policia de Manresa fa retirar la bandera palestina de la plaça Gispert
-
Política
Una xerrada sobre el biogàs continuarà el debat ciutadà pel model de poble que vol Moià
-
Política
Les bicicletes del Baik tindran un segon punt de reparació i magatzem al Centre Històric
-
Política
L'Ajuntament de Manresa comença a instal·lar els senyals de la nova ZBE
-
Política
Súria aprova un pressupost de 8,8 milions per al 2026, amb menys inversió que enguany
-
Política
La nova ZBE de Manresa ja és una realitat malgrat les queixes de l'oposició
