06
de juny
de
2023, 22:27
Actualitzat:
07
de juny,
19:03h
El PSC Manresa proposa "un diàleg entre les forces amb vocació de govern que en algun moment de la història hagin tingut l'alcaldia de la ciutat", o sigui, un govern entre ells mateixos i ERC i Junts. El cap de llista socialista, Anjo Valentí, assegura que ciutat la necessita "un govern fort, lleial i cohesionat, amb capacitat de gestionar un programa rigorós i realista".
Tot plegat, perquè pugui fer front "als grans reptes que té per endavant la ciutat", i també "al descontentament que ha motivat l'elevada abstenció". Per això, Valentí dubta que això sigui possible "només" amb una "reedició del que ja hem vist des del 2016 amb els mateixos socis". El candidat assegura que cal "donar conjuntament resposta del perquè de la baixada de participació en aquestes darreres eleccions"
El PSC recorda que "continuem negociant amb ERC, com a partit guanyador d'aquestes eleccions" amb una nova reunió que tindrà lloc aquest dimecres, i s'obre a establir contactes "amb altres representants de partits, exceptuant l'extrema dreta, tal com així els hem exposat directament".