Carlos Bécares com a candidat socialista a l'alcaldia de Sant Salvador de Guardiola. Ho ha fet a proposta de la Comissió Executiva de la Federació. En aquest sentit, l'Executiva de Federació dels socialistes vol reconèixer que va tenir, en el passat, "diferències de criteri amb el senyor José Carlos Bécares per la col·laboració que tenia el partit amb el senyor Albert Miralda", però afirma que ara, "passat un temps", ha pogut constatar "que els arguments del senyor Bécares eren fundats". L'Executiva afegeix que "el senyor Miralda no és de fiar i, probablement, defensa interessos obscurs". En base a aquests criteris, i després de diverses converses amb antics militants del PSC, la direcció territorial dels socialistes ha decidit escollir Bécares per encapçalar la candidatura del PSC a Sant Salvador de Guardiola.
Economista i empresari
José Carlos Bécares va néixer a Zamora l'any 1961. És llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de Barcelona i diplomat en el programa de desenvolupament directiu d'IESE. Ha treballat en diverses empreses multinacionals com a director administratiu-financer. Actualment és empresari, ja que és propietari d'un supermercat i un bar-restaurant. A més, és secretari de l'Associació de Veïns d'El Graell.
El PSC recula i escull Bécares per a Sant Salvador de Guardiola
Política
L'Executiva dels socialistes afegeix que "el senyor Miralda no és de fiar i, probablement, defensa interessos obscurs"
ARA A PORTADA
-
Societat L'Ajuntament de Manresa defensa que ha aplicat mesures davant les alertes per calor Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La bagenca Erola Jons embolica La Vuelta i desferma les crítiques del sector pel seu estil amb els ciclistes Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Moscada i el Correfoc infantil encenen la primera nit de foc de la Festa Major Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La geganta Sibil·la s'estrena a Manresa i reivindica la memòria de les obreres de la Fàbrica Nova Pere Fontanals
Publicat el
31 de març de 2011 a
les 19:09
Et pot interessar
-
Política
El Sector Vermell reclama agilitzar les millores a l'estadi del Congost
-
Política
La Diputació reforça el suport a Manresa per combatre la segregació educativa
-
Política
El PP acusa el Govern de «premiar l'ocupació» amb la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el govern de defugir el debat sobre la compra del Bloc 8 de Manresa
-
Política
Junts acusa el Govern i Aloy de «capitular davant la pressió» amb la compra del Bloc 8
-
Política
Santpedor presenta al·legacions al Plater i rebutja el model de desplegament proposat
