El regidor de govern de Navàs per la CUP David Terés va fer efectiva la seva renúncia per motius professionals dilluns passat al ple de l'Ajuntament, on tots els grups municipals van agrair-li la feina feta. Terés era regidor de l'Ajuntament de Navàs des del novembre de 2021 quan va entrar a mig mandat substituint Anna Rubio.
En aquestes passades eleccions municipals va tornar a ser elegit i va assumir les carteres de Cultura, Joventut, Festes, Organització i Noves Tecnologies, Turisme i Habitatge, a part de la quarta tinença d'alcaldia.
Miquel Altarriba, número 6 a la llista de la CUP a les passades eleccions municipals, el substituirà al govern municipal.
[naciomanresa]
El regidor de la CUP de Navàs David Terés renúncia per motius professionals
Era responsable de les carteres de Cultura, Joventut, Festes, Organització i Noves Tecnologies, Turisme i Habitatge
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de gener de 2024 a les 17:35
Et pot interessar
-
Política Fem Manresa exigeix «fiscalització i seguiment» de la nova concessió de bus a Barcelona
-
Política La PAHC Bages s'adhereix a la nova Confederació d'Habitatge de Catalunya
-
Política Un centenar de persones participen a la primera Festa de la Rosa del PSC del Moianès
-
Política Alumnes de Manresa clamen per la república al pas de Felip VI a Mauthausen
-
Política El sallentí David Saldoni deixa la política activa després de més de 25 anys
-
Política Desavinences entre govern i oposició de Castellbell pel terreny del nou Institut