El Tsunami Democràtic es prepara per a noves mobilitzacions. Això és el que ha donat a entendre aquest dijous el moviment, que ha animat els assistents a la gran manifestació contra la sentència d'aquest dissabte a buscar codis QR entre els participants a la marxa. "Hi haurà un centenar de persones repartint-ne", explica el propi Tsunami a les xarxes socials. "Busca'l, aviat necessitarem l'app!", afegeix.
Els codis QR als quals es refereixen són necessaris per activar l'aplicació mòbil del Tsunami Democràtic, a través de la qual el moviment pretén convocar mobilitzacions sorpresa, a l'estil de la que el dilluns 14 -el mateix dia de la publicació de la sentència de l'1-O- va col·lapsar durant unes hores l'aeroport del Prat.
Aquests codis no estan accessibles públicament. Circulen en cercles de confiança, i cada codi només es pot fer servir 10 cops. Amb aquest sistema, l'app difícilment pot ser disponible per a una gran quantitat de persones, però a la vegada es garanteix que qui l'activa hi està realment interessat a usar-la.
[noticiadiari]2/189637[/notícia]
El Tsunami Democràtic avisa: «Aviat necessitarem l'app»
El moviment informa que "centenars" de persones repartiran codis QR en la gran manifestació del 26-O contra la sentència del Suprem
ARA A PORTADA
Publicat el
24 d’octubre de 2019 a
les 19:05
Et pot interessar
-
Política
Manresa blinda per via institucional el nou pavelló i el rebuig a l'assenyalament polític
-
Política
Santpedor aprova inicialment el reglament del servei municipal d'aigua potable
-
Política
La CUP-Fem Manresa proposa internalitzar serveis municipals per reduir costos
-
Política
La moció de Junts per condemnar el vandalisme del 8-M arribarà finalment al plenari
-
Política
Sant Fruitós inicia la presentació del POUM abans de portar-lo a aprovació
-
Política
La Grada d'Animació del Baxi Manresa s'uneix a la petició per un nou pavelló
