El Tsunami Democràtic talla la C-55 a Castellbell durant dues hores

Al final, la via ha estat oberta pels camioners degut a la nul·la presència policial

Publicat el 14 d’octubre de 2019 a les 23:07
Actualitzat el 14 d’octubre de 2019 a les 23:10
Col·lectius independentistes del Bages Sud han tallat aquest dilluns al vespre durant dues hores la C-55 al seu pas per Castellbell i el Vilar. La marxa ha sortit del mateix municipi i quan han arribat a lloc, han tallat el trànsit en tots dos sentits de la marxa tenint cura d'avisar els conductors i posant-hi canyes, pedres, branques i pneumàtics que han encès.

Unes dues-centes persones han participat en aquesta acció del Tsunami Democràtic. L'important nombre d'actes en paral·lel que ha viscut el país al llarg del dia ha fet que cap cos policial fes acte de presència al lloc del tall i només un vehicle dels Bombers s'hi ha presentat per inspeccionar el fum que havien detectat.

Al cap de sues hores, el tall s'ha desconvocat quan uns camioners han retirat els objectes de la via per seguir amb la seva marxa.