Elia Tortolero Orejuela repetirà com a candidata a l'alcaldia de Sant Joan de Vilatorrada pel PSC a les eleccions municipals de 2023, segons ha aprovat aquest dijous l'assemblea de militants socialistes del municipi. La de Tortolero ha estat l'única candidatura presentada per encapçalar la llista del PSC i ha estat avalada per tots els militants de la formació política.
En la presentació de la seva candidatura, l'actual segona tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada, ha reivindicat la seva experiència al consistori, la seva formació, el coneixement "del poble i la seva gent", les seves responsabilitats fora del municipi i la seva "capacitat de lideratge", per encapçalar la llista.
Elia Tortolero repetirà com a candidata del PSC a l'alcaldia de Sant Joan de Vilatorrada
Ha estat l'única candidatura presentada a l'assemblea que s'ha celebrat aquest dijous i ha estat avalada per tots els militants de la formació política
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de juny de 2022 a les 22:03
Actualitzat el 30 de juny de 2022 a les 22:08
Et pot interessar
-
Política
Jordi Rojas deixa l'acta de regidor pel trencament del govern de Santpedor
-
Política
Mor Carles Esclusa, exregidor per ERC i expresident del Cercle Artístic de Manresa
-
Política
Sergi Perramon crea Avenç Nacionalista i l'ofereix per a una candidatura conjunta de cara a 2027
-
Política
Andreu Torres releva Joan Zapata com a conseller comarcal del Bages
-
Política
Aloy reclama al Senat que els ajuntaments amb estalvis puguin utilitzar els seus recursos
-
Política
El govern de Manresa estudia què fer amb el superàvit de 2024 després del canvi de Pedro Sánchez
