El proper divendres 18 de novembre tindrà lloc a Manresa la presentació de la candidatura Anticapitalistes per les eleccions generals del 20N. L'acte es realitzarà al casal de joves La Kampana (Plaça Icària), a les 19 hores.
	
	Hi intervindran impulsors de la iniciativa que exposaran els motius que han portat a diverses organitzacions com Revolta Global-Esquerra Anticapitalista, En Lluita i Lluita Internacionalista, i diversos activistes de moviments socials a concórrer als comicis. També presentaran les mesures urgents i alternatives contra la crisi que Anticapitalistes es compromet a defensar.
	
	Aquestes giren entorn a la nacionalització de la banca, la redistribució del treball amb l'aplicació de les 35 hores setmanals, la prohibició dels acomiadaments en empreses amb guanys i la derogació de la reforma de pensions. A més, la candidatura defensa l'impagament del deute públic il·legítim, aturar les retallades a la sanitat i educació, la paralització dels desnonaments per motius econòmics i l'aposta per un model social i econòmic sostenible així com per un món rural viu i sense transgènics. Anticapitalistes també reclama avançar cap a una democràcia radical, republicana i participativa, cap a un Estat laic i l'autodeterminació.
Els Anticapitalites presenten la seva candidatura a Manresa
El divendres 18 de novembre, a la Kampana
ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
- 
													
													
															  
- 
													Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals  
Publicat el 13 de novembre de 2011 a les 12:56
																			
								Et pot interessar
- 
												 Política
												Cardona congela taxes i impostos municipals de cara a 2026 i només apuja un 2,5% l'IBI per l'IPC Política
												Cardona congela taxes i impostos municipals de cara a 2026 i només apuja un 2,5% l'IBI per l'IPC
- 
												 Política
												Els cims del Bages s'il·luminen per recordar els vuit anys de la proclamació de la República Política
												Els cims del Bages s'il·luminen per recordar els vuit anys de la proclamació de la República
- 
												 Política
												El PSC celebra la Festa de la Rosa a Castellnou i enceta el camí cap a les municipals del 2027 Política
												El PSC celebra la Festa de la Rosa a Castellnou i enceta el camí cap a les municipals del 2027
- 
												 Política
												Turons i cims del Bages s'il·luminaran amb farells per reivindicar la proclamació de la República Política
												Turons i cims del Bages s'il·luminaran amb farells per reivindicar la proclamació de la República
- 
												 Política
												De la ZBE a la «pujada d'impostos»: la marxa lenta que no arrenca a Manresa Política
												De la ZBE a la «pujada d'impostos»: la marxa lenta que no arrenca a Manresa
- 
												 Política
												Cardona presenta un projecte de 12,5 milions per transformar i revitalitzar el seu nucli antic Política
												Cardona presenta un projecte de 12,5 milions per transformar i revitalitzar el seu nucli antic

 
															 
															 
															 
															 
															