Els Comitès de Defensa del Referèndum (CDR), que van néixer a molts punts del país per obrir les escoles i garantir l'1-O, es van reunir dissabte a Sabadell per coordinar-se davant la possible aplicació de l'article 155 o si es produeixen detencions en els pròxims dies.
La trobada va aplegar membres d'un centenar dels CDR que hi ha arreu del territori i pretenia crear una xarxa a nivell "supramunicipal". A través d'un comunicat difós aquest diumenge, els comitès han informat que impulsaran i se sumaran "a les mobilitzacions al carrer per defensar la voluntat popular, contra la repressió i per la retirada de les forces d'ocupació de casa nostra".
Els CDR preparen mobilitzacions per si s'aplica el 155 o si hi ha detencions
Dissabte es van reunir a Sabadell membres de més d'un centenar dels CDR que hi ha arreu del territori català
ARA A PORTADA
Publicat el
15 d’octubre de 2017 a
les 21:33
Actualitzat el
15 d’octubre de 2017 a les
21:57
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
